چاپ
مقالات
بازدید: 1104

دکتر  استاندار گفت: حضور مردم پای صندوق‏های رأی برگ زرین دیگری بر افتخارات استان افزود!
بعد روی کار آمدن جمهوری اسلامی من اجباراً دنیا را زیاد آواره شده‏ام. کور بشوم اگر دیده باشم استانی با شرکت در انتخابات برگ برنزی بر افتخارات خود افزوده باشد. قبول دارم که ایران فرق می‏کند. نظامش جمهوری اسلامی است و استاندارش برگزیده‏ی نظام الهی و امدادی از غیب شاید!!!!!

می‏دانم کسانی را که نظام بر می‏گزیند مأمورند. این را هم می‏دانم که مأموران معذورند، اما این را نمی‏دانم انسانی که عنوان دکترا را یدک می‏کشد برای داشتن پست حاضر است چقدر خفت بکشد.

شهیدان زنده‏اند ظالمان حاکم

جناب پریزیدنت فرموده‏اند تنها راه نجات بشریت تمسک به راه امام حسین است.
داشتم به فرمایش ایشان فکر می‏کردم که در عالم خیال سینه به سینه برخوردم به بشریت. به عرضش رساندم که تنها راه نجاتش تمسک به راه امام حسین است.
چپ چپ نگاهم کرد و گفت: راهی که خود امام را به کشتن داد چطورمی‏تواند ناجی من باشد؟

سال نوآوری

حضرت رهبر سال نو را سال نوآوری نام نهاده‏اند. فکرش را بکنید قوه‏ی قضائیه علاوه بر سنگسار و پرتاب از بلندی و بریدن دست و پا و کوبیدن جسم سخت و خودکشی در زندانها در سال جدید دست به نو آوری هم بزند. چیزی در مایه‏های: بریدن زبان و دوختن لب و کندن پوست.

نکته‏ی تبدار

دنیا نسبت به انتخابات ما حساسیت نشان داده. حساسیت دنیا مثل تب نیم درجه می‏ماند. نه احتیاج به شربت تب‏بر دارد نه محتاج پا شویه هست. سر اولین فرصت قطع می‏شود می‏رود پی منافعش. اصل، آن است که ما حساسیت نشان بدهیم. حساسیت ما حتی اگر توی دلمان باشد تبدیل می‏شود به تب چهل درجه. هر تبی که اینقدر بالا برود یا مریض را می‏کشد یا پادزهری پیدا می‏کند برای ویروسی که افتاده به جانش.

نطق انتخاباتی

در جنگلی انتخابات شد. خر هم خودش را کاندید کرد.

در یکی از نطقهای انتخاباتیش گفت: اگر من نماینده بشوم با قدرت و قاطعیت جلوی شیر می ایستم.

میمون گفت: آقا خره! شیر یک عربده بکشه تو زرد می کنی این ادعاها چیه؟

خر کمی فکر کرد و گفت: میمون! توی نطق انتخاباتی توقع داری چی بگم؟!

کشور آسمانی

فرمایش اخیر علی دایی نسبت به لابیگری خداوند برای انتخاب او به سرمربیگری تیم ملی فوتبال، دخالت مقامات آسمانی در امور کشوری را به مرحله‏‏ای جدید وارد می‏کند.
درست است که زمانی آسمانها در اشغال اسطوره‏ها بود اما امروزه اسطوره‏ها به گونه‏ای هستند که آسمان سهل است زاری هر کس را می کنند.
با توجه به این که در فوتبال ما فرعونهای زیادی خدا هستند برای انتخاب سر مربی شاید هم چاره‏ای جز دخالت خدا نباشد.
در کل حالا که نمایندگانمان را امام زمان انتخاب می فرمایند و وزنه برداریمان در کنف حمایت حضرت ابوالفضل قرار دارد و در انتخاب سرمربی فوتبال خود خداوند شرمنده‏امان می فرماید در عجبم که چرا سرنوشتمان کماکان در دست عزرائیل مانده.

مطلبی تروریستی

پرزیدنت احمدی‏نژاد فرموده‏‏اند آمریکا شیش سال قبل تروریسم را به منطقه آورد. جریان از این قرار است که تروریسم رفته بود پیش آمریکا یک استکان چایی بخورد اما آمریکا چون جهانخوار است عصبانی شد او را گرفت انداخت توی گونی درش را هم محکم بست. سپس خیلی خونسرد گونی راگذاشت توی قایقش و راه افتاد. همینطور که پارو می زد رسید به «منطقه». دید منطقه عجب جای بی تروریسمی هست. این شد که در گونی را باز کرد و به تروریسم گفت ای تروریسم امروز من ترا به منطقه آوردم برو حال کن. تروریسم پرید بیرون و در جا احمد کسروی و چند نفر دیگر از جمله حسنعلی منصور را ترور کرد و چون خیلی خوشش آمد در منطقه ماندگار شد.

مایو اسلامی

اگر مراجع مخالفت نکنند زنان ایرانی با استفاده از لباس شنای اسلامی مالزی در مسابقات شنا شرکت می‌کنند. خود مالزی برای طراحی لباس دست به دامان طراحان استرالیایی شده.
طراحان کوتاه دامن استرالیایی آنقدر اطلاعات شرعی دارند که بدانند لباس تنگ، هم برجستگی‌ها و هم تو رفتگی‌ها را نشان می‌دهد لذا آنها این مایو را گشاد طراحی می‌کنند. از آنجاییکه حتی اگر پاچه‌های این مایو تا قوزک پا باشد باز هم لختی قوزک پا تا نک انگشتان حال مردان و ایمان مومنین را خراب می‌کند لذا مجهزبودن مایوی مذکور به جوراب سر خود مستحب و در بعضی روایات واجب تشخیص داده شده.
برای پوشاندن موها ایراد شرعی ندارد که از همین کلاه‌هایی که زنان کافر موقع شنا استفاده می‌کنند استفاده شود اما طراح، برای سانسور برجستگی‌ها و پوشیدن لختی‌ها باید به آنها جلیقه‌ای یقه اسکی به شکل کدو تنبل که آستینهایش دستکش ظرفشویی آستین بلند باشد اضافه کند.
اگر با این مایو بانوان نتوانند کاپ طلایی را نصیب کشور بکنند جزو ضد انقلاب محسوب شده برخورد شرعی با آنها برای نظام محفوظ خواهد ماند.

تماشای جشن

البرادعی خواب دید میمونی ضرب می‏زند و خری می‏رقصد. خرگوشی گفتش گزارش تو شنگولشان کرده.
البرادعی پرسید مگر نمی‏دانند من مثل همیشه یکی به نعل زده‏ام یکی به میخ؟
خرگوش گفت: می‏دانند اما وقتی میمون خربازی در می‏آورد و خر میمون بازی، چاره‏نیست جز تماشا

.اندک اندک آیات عظام می‌روند

با کمال تأسف و تأثر آیت‌اللهی که حضرت رهبر، بعد از مرگ، حجةالاسلامی‌اش را لو داد در عنفوان جوانی در سن هفتاد و هفت سالگی در حالی که فرصت نکرده بود بازتشسته بشود و آیت اللهی‏اش را تثبیت کند، دار فانی را سکته کرد.

با اینکه آقای دکتر ولایتی توانایی ماساژهای تخصصی خود را در مورد همه‌ی آیات عظام نشان داده‌ اما ماساژهای قلبی‏اش در مورد این آیت‌اللهِ قبل از مرگ و حجة‌الاسلامِ بعد از فوت مفید فایده نبود و ایشان اسرار زیادی را با خود به دنیایی که سِرٌ پشیزی ارزش ندارد بردند.

توهین به عمه‌جانِ من که هیچکس نیستم و نیست پذیرفتنی نیست چه رسد به سید حسن که نوه‌ی آن امام راحل است.
اگر ما امروز می‌بینیم این اتفاقات
توهینی در جامعه می‌افتد مقصر خود نظام است. مگر آن امام مقدس علیه‌السلام صد بچه و نوه و نتیجه و نبیره (علیهما اجمعین سلام) بیشتر دارد؟ با این درآمدهای میلیاردی نفت به راحتی می‌توانیم دهکده‌ی «تقدس آباد» را برای سکونت آن بزرگان راه اندازی کنیم. کافی است چند سال اول مقرری تقدسی به آنها پرداخت کنیم تا راه بیفتند اما بعد از آنکه دسته دسته زوار برای زیارت و دستبوس از تمام نقاط دنیا به این دهکده سرازیر شدند نه تنها آنها به مقرری ما احتیاج نخواهند داشت بلکه ما علیرغم در آمد نفت و فرهنگی شیش هزار ساله گدای آستان مقدس آنها خواهیم شد

فراخوان کانون وبلاگ نویسان ایران

کانون وبلاگ نویسان ایران ( پن لاگ) تایید حکم اعدام آقای مهرنهاد وبلاگ نویس بلوچ را محکوم میکند و از همه وبلاگ نویسان و آزادیخواهان در ایران و جهان برای نجات جان آقای مهرنهاد کمک می طلبد...ادامه را در وبلاگ کانون بخوانید

با سپاس بیکران از عریزان و یارانی که در جمع آوری و تنظیم و ارسال  مطالب ما را یاری میکنند...... منابع مطالب فوق الذکر در متن آمده است.

تاريخ بروز رساني ( 08 فروردين 1387,ساعت 12:14:59 )