چاپ
مقالات
بازدید: 1133

نگرانی پاسدارن و ملاهای حاکم بر سرنوشت مردم ستمدیده در وقوع حادثه‌ای بزرگ در منطقه

 

 

یادتان هست همتباران در چندین اطلائیه جنبش رهایی بخش لر به شما از سالها قبل در ضرورت داشتن یک تشکیلات برای آمادگی دفاع از جان و مال ، ناموس مردم در سرزمینهای لر نشین فریاد کردیم و باز اصرار بر ضرورتش را اعلام میکنیم .... اکنون به این مطلب با دقت توجه کنیم ؛  اداره سیاسی سپاه پاسداران با انتشار تحلیلی با هشدار نسبت به وقوع حادثه‌ای بزرگ در منطقه٬ علت سفر هفته گذشته علی شمخانی به لبنان و سوریه را تشریح کرد.
این نهاد سیاسی و مطالعاتی با حساس و شکننده توصیف کردن وضعیت منطقه نوشته سفر شمخانی در جهت راهبرد جمهوری اسلامی صورت گرفته است.
آن‌طور که سپاه پاسداران اعلام کرده آمریکا با همکاری برخی کشور‌های منطقه تلاش‌ها برای تضعیف «محور مقاومت» را آغاز کرده و در این زمینه قصد دارد سوریه و لبنان را با یکدیگر درگیر کند.هشدار ما
جنبش رهایی بخش لراکنون نگرانی واقعی ملاها و پاسدارن شده!!

 

اداره سیاسی سپاه پاسداران اضافه کرده آمریکا برای درگیر کردن برخی کشور‌های منطقه٬ «بازی خطرناکی» را طراحی کرده که نشان از وقوع «غائله‌ای خطیر و بزرگ» در منطقه است.
در بخش دیگری از این تحلیل از سفر علی شمخانی به لبنان و سوریه به عنوان تلاش جمهوری اسلامی برای ارسال پیامی روشن به آمریکا و کشور‌های منطقه نام برده شده است.هشدار ما
جنبش رهایی بخش لر اکنون نگرانی واقعی ملاها و پاسدارن شده!!
سپاه به صراحت اعلام کرده سفر شمخانی پیامی به کشور‌های غربی بود که جمهوری اسلامی نظاره‌گر «آتش‌افروزی‌ها» نخواهد بود و براساس منافع خود وارد عمل خواهد شد.
در این تحلیل همچنین آمده سفر شمخانی نشان داد ایران همچنان از هم‌پیمان‌های خود در منطقه حمایت کرده و به وظیفه خود در قبال آنها عمل خواهد کرد.
فرماندهان سپاه پاسداران در دو هفته گذشته بارها به آمریکا و برخی کشور‌های منطقه در خصوص عواقب حمله هوایی به سوریه هشدار داده‌اند.
آنها از برنامه جدید آمریکا برای منهدم کردن گروه «داعش» در سوریه به عنوان «فریبی» به منظور سرنگونی بشار اسد نام می‌برند.
هشدار ما جنبش رهایی بخش لر اکنون نگرانی واقعی ملاها و پاسدارن شده!www.lorabad.com !