چاپ
مقالات
بازدید: 891
نوشته شده توسط Administrator   
01 بهمن 1388,ساعت 06:43:01

خود کرده اید که لعنت تاریخ بر شما
کجایند 21نویسنده معترض به علی خامنه ای

فلاحیان- مصباح یزدی- محسنی اژه ای- بادامچیان- خوشوقت
شورای 5 نفره فرمان قتل سیداحمد خمینی

 

 

 

در این روزها که ترور خواهر زاده موسوی و علیمحمدی استاد فیزیک دانشگاه مطرح است و این بار نه سیاسیون و روشنفکران، بلکه توده مردم ایران انگشت اتهام را به سوی کانون قدرت دراز کرده و آنجا را مرکز صدور فرامین ترور و قتل و انفجار می دانند، یکبار دیگر می توان نگاهی انداخت به مستنداتی که درباره قتل سید احمد خمینی –- وجود دارد و در "ویکی پدیا" روی شبکه اینترنت قابل دسترسی است. آنها که فرمان قتل او را دادند، تا وقتی  خمینی زنده بود، هر زمان که شانس آورده و احمدخمینی برایشان  وقت می گرفت، هنگام ورود به بیت خمینی، دست احمد خمینی را می بوسیدند. اما همین دست بوسان قدرت، آن زمان که دست کس دیگری را می بوسیدند – علی خامنه ای- فتوای قتل احمدخمینی را صادر کردند. آیا، بی مشورت با علی خامنه ای و کسب اجازه از او چنین کردند؟ باور کردنی نیست.

بنابراین، آنها که به احمد خمینی رحم نکردند، به خواهر زاده موسوی و یا فلان استاد دانشگاه و یا حتی موسوی و کروبی رحم خواهند کرد؟ تمام رویدادهای گذشته می گوید خیر. بنابراین آنچه که دست آنها را از پشت بسته، قدرت مردمی است که در خیابان ها هستند. تمام توحشی که نیروهای سرکوبگر،- بموجب فرامین صادر شده از بالا - از خود نشان میدهند، برای گریز از سقوط و پس دادن حساب های گذشته است. حتی پس دادن حساب کهریزک و قتل های خیابانی 7 ماه گذشته! کافی است از حضور خیابانی مردم کاسته شود تا آستین ها را برای قتل های تازه آغاز کنند.

گزارشی درباره نامه هائی که طی دو دهه اخیر، پیرامون معضلات کشور، شیوه رهبری او، جنایاتی که در زندان ها صورت گرفته و ... به علی خامنه ای نوشته شده و سرنوشتی که نویسندگان این نامه ها پیدا کرده اند تهیه و در روزنت جرس منتشر کرده است.

با آنکه این گزارش روی نامه های محمد نوریزاد، احمد زیدآبادی، محمد ملکی و حشمت الله طبرزدی به علی خامنه ای متمرکز است، اما لینک 21 نامه ای که به خامنه ای نوشته شده در پایان این گزارش اعلام شده است. لیست این نامه ها را از همان گزارش در زیر می آوریم و متن گزارش حمید تکاپو را میتوانید از اینجابخوانید.

 

۱-نامه سرگشاده احمد قابل به خامنه‌ای مورخ ۱۰ خرداد ۱۳۸۴

۲-نامه سرگشاده محمد نوریزاد به خامنه‌ای مورخ ۲۹ خرداد ۱۳۸۸

۳-نامه سعیدی سیرجانی به خامنه‌ای مورخ تیر ماه ۱۳۷۳

۴-نامه سرگشاده دکتر قاسم شعله‌سعدی به خامنه‌ای مورخ آذر ۱۳۸۱

۵-نامه سرگشاده دکتر محسن سازگارا به خامنه ای مورخ ۲۹ بهمن ۱۳۸۷

۶-نامه نورالدین کیانوری به خامنه‌ای مورخ ۱۶ بهمن ۱۳۶۸

۷- استعفانامه سرگشاده آیت‌الله طاهری به خامنه‌ای مورخ ۱۸ تیر ۱۳۸۱

۸-نامه سرگشاده دوم سید ابراهیم نبوی به خامنه‌ای مورخ ۱۳ آبان ۱۳۸۸

۹-نامه سرگشاده امیرفرشاد ابراهیمی به خامنه‌ای مورخ ۲۶ آوریل ۲۰۰۳

۱۰-نامه سرگشاده دکتر عبدالکریم سروش به خامنه‌ای مورخ ۱۹ شهریور ۱۳۸۸

۱۱-نامه سرگشاده اکبر اعلمی نماینده به خامنه‌ای مورخ ۱۲خرداد ۱۳۸۸

۱۲-نامه سرگشاده دکتر پیام فاضل به خامنه‌ای مورخ ۲۲ مرداد ۱۳۸۸

۱۳-نامه سرگشاده عبدالعلی بازرگان به خامنه‌ای مورخ تیر ۱۳۸۸

۱۴- در این زمینه می توان به نامه های سرگشادۀ بابک داد، مسیح علی نژاد، ۲۷ تن از اساتید دانشگاه، یک بسیجی سابق، انجمن مطالعات خاورمیانه، بیش از ۸۸ تن از اساتید دانشکده فنی دانشگاه تهران، یک فرهنگی و تعدادی از فرماندهان سابق جنگ نیز اشاره کرد.

۱۵-نامه سرگشاده احمدزیدآبادی به خامنه‌ای مورخ ۲۲ فروردین ۱۳۸۸

۱۶- نامه احمد قابل – همان منبع

۱۷-نامه سرگشاده احمد قابل به خامنه ای مورخ فروردین ۱۳۸۷

۱۸-نامه سرگشاده احمد قابل به خامنه ای مورخ بهمن ۱۳۸۷

۱۹-نامه سرگشاده دکتر محمد ملکی به خامنه ای در اردیبهشت ۱۳۸۷

۲۰- نامه نوری زاد- همان منبع

۲۱-نامه مهندس حشمت الله طبرزدی به خامنه ای مورخ ۲۵ اسفند ۱۳۸۷

 

 OBS

 

با سلام و عرض خسته نباشید- من یکی از خوانندگان همیشگی شما هستم .مطالب سایتشما در اغلب موارد بسیار روشنگر بوده و انشاالله تا آخر نیز چنین باشد. غرض ازنوشتن این نامه خبر درج شده در  صفحه اول شما با عنوانشورای 5 نفره فرمان قتل سیداحمد خمینی وعکس های مربوط به آنست که متأسفانه عکس جناب آیت الله امجد را بجای آقایخوشوقت منعکس داده شده است.اتفاقاً آقای آیت الله امجد که تا چندی پیش امام جماعت مسجد کوی دانشگاهتهران بودند، بدلیل سوء رفتار حکومت با دانشجویان از سمت خود استعفا داده و اساساایشان از قبل از انتخابات به صراحت از احمدی نژاد اظهار برائت نمودند. ایشان یکاستاد اخلاق و عرفان هستند که  در جلسه ایی (قبل از انتخابات) فرمودند اگر تمامدنیا جمع بشود و بگوید موسوی دروغگو است من باور نمی کنم . علی هذا لطف فرموده وعکس ایشان را از خبر مذکور حذف بفرمایید.

 خواننده عزیز! با سلام و تشکر از محبت شما.ما عکس را از طریق ویکی پدیا پیدا کردیم که لینک آن را در اینجانیز می گذاریم تا خود کنترل کنید. مع الوصف برای رفعکوچکترین ابهامی، از همین لینک و عکس های آن، عکس دیگری از آیت الله خوشوقت را انتخاب کرده و آنرا با عکس مورد اشاره شما عوض کردیم. ماشاء الله آنقدر عمامه سفید و محاسن سفید و یا محاسن سفید و عمامه سیاه زیاد است که لابد ویکی پدیا هم قاطی کرده است. البته ما هم معتقدیم همه آنها که عمامه به سر دارند و محاسنی تا زیر گلو، یک نوع نمی اندیشند و یک نقش در جمهوری اسلامی ندارند. یکی می شود آیت الله امجد و یکی هم می شود آیت الله خوشوقت، که تصور نمی کنیم دیگر  مردم ایران به ایشان "وقت" فتوای قتل بدهند!

موفق باشی

تاريخ بروز رساني ( 04 بهمن 1388,ساعت 07:32:55 )