چاپ
اخبار
بازدید: 2047
شهريور 1391,ساعت 03:35:17

بعد ازفوت خمینی همان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، فرزندش

سید احمد خمینی به یکباره تمام سیستم‌های گوارشی و اعصاب

و خونش از کار افتاد و درست بیست و چهار ساعت بعد از سخنرانی‌اش

فوت کرد جمعیت میلیونی وی را تشییع کردند و در کنار پدرش به

خاک سپردند اما بعدها همان جمعیت میلیونی که فرزند خمینی را

تشییع کرده بودند در بعد قتل‌های زنجیره ای شنیدند که سید احمد خمینی

هم یکی از حذف شدگان بوده و به فرمان رهبر و بدست سعید امامی و

عمالش کشته شده اما همه یا نشنیده گرفتند و به روی خودشان هم

نیاوردند یا خیلی زود فراموش کردند

دنیای عجیبی هست و همه ما دچار گیجی و فراموشی شده‌ایم، کاظم سامی که کشته شد تنها وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای کوتاه اعلام کرد که قاتل دکتر سامی در تعقیب گام به گام سربازان امام زمان شناسایی شده اما لحظاتی پیش از دستگیری در حمامی در شهر اهواز اقدام به خود کشی نموده. تا اینکه بعدها در جدال قدرت جناح چپ و راست درست وقتی که یک چهره گمنام به نام محمود احمدی نژاد به مقام شهرداری تهران رسید به یکباره نجواها بلند شد که چرا قاتل دکتر سامی را شهردار کردید؟

بیست و چهار سال پیش درست همان روزی که همسر دکتر کاظم سامی در مسجد حجت ابن الحسن تهران ضجه می‌زد و می‌گفت: «من می‌دانم چه کسی شوهرم را کشته» و مهدی بازرگان و داریوش فروهر و خیلی‌های دیگر از کسانی که یک روز در همین جمهوری اسلامی دولتی بودند و اولین دولت جمهوری اسلامی را می‌گرداندند در جلوی در ایستاده و صاحب عزا بودند تنها کاری که می‌توانستند در برابر آن ضجه‌ها بکنند این بود که، فقط گریه می‌کردند و سر تکان می‌دادند و برای دوستی که از دست داده بودند آه می‌کشیدند!، دوستی که خود یک روز اولین وزیر بهداری جمهوری اسلامی بود و در مطبش با ضربات چاقو تکه تکه شد البته به زودی همه فراموش کردند و کسی هم جرئت نکرد از همسر دکتر سامی بپرسد آن قاتل آشنا که بوده؟

روزگار گذشت و البته مهدی بازرگان هم آنقدر تهمت شنید و جفا دید تا در انزوا مرد و اکنون دیگر حتی بازماندگانش جرئت و اجازه ندارند تا برای وی یک مراسم یادبود و سالگرد در خور شأنش بگیرند برای کسی که روزگاری سخنگو و مفسر دینی بود و حتی دولت «ستم شاهی» هم مانع برگزاری جلسات مذهبی و تفسیر قرآنش نمی‌شد!

. فروهر نیز به عاقبت دکتر سامی گرفتار شد اولین وزیر کار دولت جمهوری اسلامی نیز به همراه همسرش پروانه فروهر با ضربات چاقو تکه تکه شدند و اکنون حتی برای سالگرد آن دو نیز که خود کارگزاران جمهوری اسلامی اعتراف کرده‌اند قاتلانشان «خودسر بوده‌اند» و «جنایت انجام می‌داده‌اند» اجازه داده نمی شود مراسم یادبود بگیرند!

آن ور ماجرا هم عجیب هست، نزدیک سیزده سال پیش در مسجد جامع سه راه ضرابخانه وقتی که برای سعید امامی دوستانش ختم گرفتند و روح الله حسینیان بر بالای منبر امامی را شهید خطاب کرد آنور پرده در قسمت زنانه همسر سعید امامی درست همانی را گفت که روزگاری همسر دکتر سامی می‌گفت! ضجه می‌زد و می‌گفت : «سعید مظلوم بود، سعید رو تو زندان کشتند، من می‌دانم چه کسی سعید را کشته! ».

و اگر باز هم بخواهیم در این ور بازار بگردیم چند سالی بعد فوت آیه الله خمینی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی فرزندش سید احمد خمینی به یکباره تمام سیستم‌های گوارشی و اعصاب و خونش از کار افتاد و درست بیست و چهار ساعت بعد از سخنرانی‌اش فوت کرد جمعیت میلیونی وی را تشییع کردند و در کنار پدرش به خاک سپردند اما بعدها همان جمعیت میلیونی که فرزند خمینی را تشییع کرده بودند در بعد قتل‌های زنجیره ای شنیدند که سید احمد خمینی هم یکی از حذف شدگان بوده و به فرمان رهبر و بدست سعید امامی و عمالش کشته شده اما همه یا نشنیده گرفتند و به روی خودشان هم نیاوردند یا خیلی زود فراموش کردند

دنیای عجیبی هست و همه ما دچار گیجی و فراموشی شده‌ایم، کاظم سامی که کشته شد تنها وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای کوتاه اعلام کرد که قاتل دکتر سامی در تعقیب گام به گام سربازان امام زمان شناسایی شده اما لحظاتی پیش از دستگیری در حمامی در شهر اهواز اقدام به خود کشی نموده. تا اینکه بعدها در جدال قدرت جناح چپ و راست درست وقتی که یک چهره گمنام به نام محمود احمدی نژاد به مقام شهرداری تهران رسید به یکباره نجواها بلند شد که چرا قاتل دکتر سامی را شهردار کردید؟

اما همه زود فراموش کردند و عجیب‌تر که بعدها همان فرد شد رئیس جمهور بله اکنون ما همه دکتر محمود احمدی نژاد را می‌شناسیم اما فراموش کردیم ضجه های همسر سامی را، فراموش کرده‌ایم که روزگاری وی چکاره بوده است!

سعید امامی هر چه که بود جانی بود یا قاتل زنجیره ای به هر حال در زندان با دسیسه های هاشمی رفسنجانی از ترس اعترافات و بازجویی‌های امامی که گفته بود من سرباز گوش به فرمان ولایت بوده‌ام و بدون اذن روسای خود (یعنی خامنه ای رهبر و رئیس جمهور؛ هاشمی رفسنجانی و وزیر اطلاعات؛ فلاحیان و) آب هم نمی‌خوردم کشته شد و ما فراموش کردیم ماجرای مرگ امامی را و امروز همه در تلاشند که دوباره از هاشمی رفسنجانی یک ناجی بسازند! هاشمی‌ای که در هشت سال دولتش امنیتی‌ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی را داشت و بزرگ‌ترین جنایات و سرکوب‌ها در دامن دولت وی انجام می‌شد و امروز همه او را میانه رو می‌خوانیم! ما فراموش کاریم!

این روزها نیز سالگرد فاجعه میکونوس است و همه دارند از میکونوس می‌گویند همان میکونوسی که همین پنج سال پیش تنها متهمش آزاد شد و به ایران بازگشت و در پلکان هواپیما معاون وزیر امور خارجه و تعدادی از نمایندگان مجلس به استقبالش رفتند و حلقه گل بر گردنش انداختند و برایش نشست و مصاحبه مطبوعاتی در پاویون دولت در فرودگاه برگزار کردند و بعدها به تلویزیون آمد و کلی هم از خودش تعریف کرد!.

راستی کاظم دارابی که بود؟ کاظم دارابی و چند لبنانی عضو حزب الله لبنان، صادق شرفکندی، فتاح عبدلی و همایون اردلان و نور محمد پور دهکردی را بیست سال پیش در رستوران میکونوس در شهر برلین ترور کرده‌اند؛ و بعدها در طولانی‌ترین رسیدگی قضایی آلمان مشخص شد که به دستور عالی‌ترین مقام جمهوری اسلامی این ترور صورت گرفته است. عجیب است نه؟ راستی چرا ما این قدر فراموش کاریم؟

ارسالی یاران جنبش رهائی بخش لرستان 7+4  www.lorabad.com

تاريخ بروز رساني ( 27 شهريور 1391,ساعت 19:37:32 )