چاپ
اخبار
بازدید: 668

ابتدا دیدگاه رییس جمهور قدرتمند ترین کشور دنیا را در این خصوص ببینیم؛ 

جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، در نطقی تلویزیونی و در پاسخ به تهاجم روسیه به اوکراین گفت پوتین تجاوزگر است، او این جنگ را انتخاب کرده و متحمل هزینه‌های آن خواهد شد.

بدون سانسور در درون نظام افشا گردیده است که حاکمان مافیای حاکم در ایران دقیقا مانند نوکران پوتین اقدام به بازتاب این جنگ میکنند و مدافع منافع رژیم حاکم در روسیه هستند !!!

علی مطهری: صدا‌و‌سیما مانند یکی از مستعمرات روسیه گزارش می‌کند

حمله روسیه به اوکراین، واکنش‌های گسترده‌ای در میان کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است. بسیاری از کاربران اما با انتقاد از موضع دولتمردان جمهوری اسلامی و رسانه‌رسمی نسبت به این تحولات، ناخرسندی خود را به اشتراک گذاشتند.

علی مطهری نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با یادآوری «جدا شدن گرجستان و آذربایجان و ارمنستان از ایران توسط روسیه و حمایت شوروی از صدام در حمله به ایران» از جمله افرادی بود که از این موضع رسمی ایران انتقاد کرد و خواستار حفظ استقلال ایران در موضع‌گیری‌ها شده است.

علی مطهری در توئیتی نوشت که که ایران برای نشان دادن استقلال خود باید «تجاوز روسیه به اوکراین را محکوم کند.» مطهری موضع رسانه رسمی جمهوری اسلامی را هم مورد انتقاد قرار داد و نوشت که «فعلا که صدا و سیما اخبار را مانند یکی از مستعمرات روسیه گزارش می‌کند.»

خبرگزاری تسنیم، رسانه نزدیک به سپاه پاسداران، ویدئوهایی از پرواز اسکادران‌های روسی را با عنوان «حضور سنگین جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌های روسیه در آسمان اوکراین» منتشر کرد که انتشار آن منجر به صدور تکذیبیه سفارت روسیه در تهران شد. سفارت روسیه در توییتی با ضمیمه کردن اسکرین‌شاتی از این ویدئوها، این خبر را «جعلی» و «پروپاگاندای ضدروس» توصیف کرد.

مریم شکرانی، روزنامه‌نگار، واکنش سفارت روسیه به این خبر تسنیم را تلویحا تامل برانگیز دانست و توئیت کرد: «وقتی چاپلوسی نتیجه عکس می‌دهد!»

خبر به نقل از خبرگذاری صدای آمریکا در سایت جنبش رهایی بخش لر درج گردیده است .

www.lorabad.com