چاپ
اخبار
بازدید: 492

رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی اگر توانسته با آخرین حربه که همواره تاریخ زندگی دیکتاتورها ثابت نموده که همانا «سرکوب تمام عیار » است و راهی بجز آن ندارد تا بتواند چند صباحی بیشتر بر تخت خونین قدرت تکیه دهد . تنها یک راه وجود دارد و آن حضور نیروهای آگاه و باتجربه به جنگ شهری برای سازماندهی مردم و رویارویی با دژخیمان تشنه به خون مافیای حاکم است

 

نمونه های مشخص از هزاران درد بیدرمان مردم معترض زخمی به ستم جنایتکاران ؛

نمونه اول؛

نیروهای امنیتی و انتظامی و لباس‌شخصی در سه ماه گذشته در برخورد با معترضان، علاوه‌بر باتوم و گاز اشک‌آور، اندام‌های مختلف آن‌ها را با گلوله‌های ساچمه‌ای و جنگی و همچنین پینت‌بال هدف تیراندازی قرار داده‌انددیر اورژانس بیمارستان سینا می‌گوید فشار بر کادر درمان برای معرفی معترضان مصدوم موجب شده که این افراد به مراکز درمانی دولتی مراجعه نکنند.

حسین کرمانپور در مصاحبه‌ای که روزنامه «هم‌میهن» روز ۲۳ آذر منتشر کرد، گفته است در روزهای نخست اعتراضات، مدیران حراست برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی به حراست بیمارستان‌ها دستور دادند که اسامی افراد مصدوم در اعتراضات را اعلام کنند.

به گفته آقای کرمانپور، در پی انتشار این خبر علاوه بر خودداری مصدومان برای مراجعه به این مراکز، برخی اعضای کادر درمان نیز به اشتباه فکر کردند که در صورت درمان این افراد، تحت‌تعقیب قرار خواهند گرفت.

این مقام بیمارستان سینا تصریح کرده که در مقابل، برخی مراکز درمانی خصوصی اقدام به جراحی مصدومان با تخفیف‌های ۵۰ تا صددرصدی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در این میان برخی مجروح‌شدگان اعتراضان نیز در خانه درمان شده و شماری از پزشکان و پرستاران برای درمان به منزل این افراد مراجعه کرده‌اند.

هم‌زمان با آغاز اعتراضات سراسری، گزارش‌های متعددی از بازداشت پزشکان به دلیل درمان مجروحان، ضرب و جرح آن‌ها توسط ماموران حکومتی و حتی حمله این ماموران به مراکز درمانی منتشر شده است

مورد دوم ؛

یک دانشجوی معترض در دانشگاه آزاد مشهد پس از درگرفتن بحث درباره اعتراضات سراسری و اعدام معترضان با یکی از استادان مدافع جمهوری اسلامی، اقدام به خودکشی کرد.

گزارش‌های دانشجویان حاکی از آن است که روز چهارشنبه ۲۳ آذر، یک دانشجو در دانشگاه آزاد مشهد، مرکز استان خراسان رضوی، پس از بحث سیاسی با استاد از کلاس بیرون رفت و پس از حمله نیروهای حکومتی، شیشه اعلانات را شکست و اقدام به خودکشی کرد.

گزارش‌های دانشجویی حاکی از این است که مقامات دانشگاه سعی کرده‌اند اقدام به خودکشی این دانشجو را در نتیجه «شکست عشقی» اعلام کنند، اما ویدئوهای انتشار یافته در شبکه‌های مجازی نشان می‌دهد که این دانشجوی معترض در راهرو دانشگاه شعار «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر خامنه‌ای» می‌دهد.

همچنین گزارش شده که او شعار «مرگ بر اعدام» نیز داده است.

بنا بر گزارش‌ها، همکلاسی‌های این دانشجو که گفته می‌شود «محمد فرزانه» نام دارد، او را به بیمارستان «امام رضا» برده‌اند و اکنون پس از عمل جراحی، حالش خوب است.

مورد سوم؛

پس از فروریختن ساختمان متروپل، مقامات قضایی و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گزارش‌هایی مبنی بر «مرگ حسین عبدالباقی» مالک هلدینگ سازنده این برج منتشر کردند اما درگذشت ناگهانی دکتر پیوند علامه، پزشکی که گفته می‌شد هویت جسد ‎حسین عبدالباقی را تأیید نکرد، به تردیدها در مورد مرگ مالک متروپل دامن زد.

سعید حافظی، روزنامه‌نگار مقیم آلمان که از پشت پرده این ماجراها نوشته بود، پس از صدور احکام نهایی آن را با صدور حکم اعدام برای اتهام‌هایی چون آتش زدن سطل زباله یا بستن خیابان در اعتراضات اخیر مقایسه کرد.

 ارسالی اخبار یاران جنبش رهایی بخش لر جهت درج در سایت www.lorabad.com