ما به عنوان جنبش رهایی بخش لر که خود را نوادگان سردار اسعد فاتحه مشروطه که بدون وجود او کلا انقلاب مشروطه  در فتح تهران از طریق تسخیر شیراز و اصفهان ووووبرای ایران و افتخار کردن به آن یک شوخی بیش نبود و دکتر هوشنگ اعظمی لرستانی با تفکران نوین انقلابی با تفکرات متفاوت در زمانهای مختلف میدانیم .... لذا پوشیدن کت و دامن به همراه آرایش و روسری رنگین در صدا و سیما در حالی است که آزار شهروندان به بهانه سبک پوشش انتخابی توسط نیروهای حکومت مافیای جمهوری اسلامی در جامعه ایران و مقاومت قهرمانانه زنان  با وجود محرومیت از زندگی و جریمه های سنگین با وجود شرایط سخت اقتصادی درکشوری که از بزرگترین کشورهای دارای معادن نفت و گاز است ، در مقابل آنها همچنان ادامه دارد.
ویدئوی جاسازی‌شده
 تغییر پوشش و سبک اجرای یکی از مجری‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی در رسانه‌های اجتماعی خبرساز شده است. برخی کاربران بدون توجه به جو سنگین و مجازات کاربران داخل و خارج کشور از طریق ارتش جنایتکار سایبری با کمک تکنولوژی ضد بشری کشورهای سود پرست این تحول را ترفندی برای داغ کردن تنور انتخابات قلمداد کرده‌اند.

ژیلا صادقی، مجری صدا و سیما، پیش از این برای حمایتش از قاسم سلیمانی و اعلام این که «پاسپورت آمریکایی» دارد،‌ اما به کشوری که فرمانده پیشین نیروی قدس را کشته نخواهد رفت، خبرساز شده بود.

این مجری، این بار به دلیل پوشیدن کت و دامن به همراه روسری رنگین در برنامه «سلام صبح به خیر» که از شبکه سه صدا و سیما به صورت زنده پخش می‌شود

یک کاربر در رسانه اجتماعی ایکس گفته است که «یعنی خیلی مستاصل شده‌اند» و «مردم داخل انتخابشان را کرده‌اند.»

کاربری دیگر با بیان این که «اولین بار است از آزادی پوشش بصورت ضمنی در صدا و سیما نام برده می‌شود»، آن را «نشانه ترس و وحشتی ... که صدر تا ذیل جمهوری اسلامی را از گسترش روزافزون ملی‌گرایی و میهن‌پرستی و توجه آزادی پوشش » دانسته است.

به گفته یکی دیگر از کاربران ایکس، «این برنامه‌ها نشان می‌دهد» که صدا و سیما از «ریزش بدنه سنتی حامی رژیم به سمت آزادی  بیمناک» است.

کیانوش سنجری،‌ روزنامه‌نگار ساکن ایران، با بازنشر بخشی از این برنامه، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «از آن جایی که چهار دهه تحریف تاریخ و تخریب آزادی پوشش در کتب درسی بچه مدرسه‌ای‌ها و از تریبون آخوند و آخوند کراواتی و چادر چاقچوری کفاف و نتیجه نداده، امروز این مسئولیت به زن خوش چهره کرم پودر زده‌ و کت و دامن پوشیده محول شده است.»

مسیح علینژاد، روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر، نیز با اشاره به «تغییر پوشش مجری صدا و سیما در ایام انتخابات»، نمایش «شلیک کردن» او را «دفاع تمام قد از سپاه جنایتکار» خوانده است.

او مجریان صدا و سیما را «برده‌های جمهوری اسلامی» نامیده و تصویری دیگر از یکی از مجری‌های حکومتی منتشر کرده و نوشته: «موهایش را شبیه به من کرده، مربوط به زمانی است که تلاش کردند با کمپین چهارشنبه‌های سفید مبارزه کنند.»

در این حال، بخشی از واکنش‌ها گویای این است که برخی کاربران تغییر سبک پوشش مجری صدا و سیما را «موفقیت اعتراضات زن زندگی آزادی» می‌دانند و یا آن را با نزدیک بودن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی مرتبط می‌دانند.

از جمله، محمد صحفی از مدیران میانی وزارت ارشاد در دوره ریاست جمهوری محمد خاتمی، با اشاره به عملکرد «دو برادر اصولگرا، وحید و سعید جلیلی» نوشته است: «وحیدشان در صدا و‌ سیما ژیلا صادقی را با پوشش متفاوت که نشانه موفقیتِ "زن زندگی آزادی" است، می‌فرستد جلوی دوربین، و سعیدشان در مجمع تشخیص، تشخیص داده که شعار "زن زندگی آزادی" آمریکایی است.»

 برخی کاربران نیز پای «حجاب استایل‌ها» را به میان کشیده‌اند و گفته‌اند پوشش این مجری صدا و سیما پیروی از آنها است. اما برخی کاربران حامی جمهوری اسلامی، از جمله فاطمه ترکاشوند گفته که این نظر «بی‌ربط» است و «کاش صدا و سیما برای این دوره گذار و تحول یک چند تا طراح لباس و دکور حرفه‌ای» استخدام می‌کرد که «تحولات نرمش توی بوق و کرنا» نباشد.
 
در نهایت نظر ما به عنوان جنبش رهایی بخش لر که خود را نوادگان سردار اسعد فاتحه مشروطه که بدون وجود او کلا انقلاب مشروطه  در فتح تهران از طریق تسخیر شیراز و اصفهان ووووبرای ایران و افتخار کردن به آن یک شوخی بیش نبود و دکتر هوشنگ اعظمی لرستانی با تفکران نوین انقلابی با تفکرات متفاوت در زمانهای مختلف میدانیم پوشیدن کت و دامن به همراه آرایش و روسری رنگین در صدا و سیما در حالی است که آزار شهروندان به بهانه سبک پوشش انتخابی توسط نیروهای حکومتی در جامعه ایران و مقاومت زنان در مقابل آنها همچنان ادامه دارد.
جنبش رهایی بخش لر www.lorabad.com