اخبار رادیو فردا

  1. نگاهی کوتاه به مهم‌ترين و تازه‌ترين خبرها
  2. پاریس، پایتخت فرانسه، روز جمعه پنجم مردادماه اولین بازی‌های المپیک تابستانی خود را در یک قرن اخیر با مراسم افتتاحیه‌‌ای که همراه با بارش شدید باران بود، در کنار رود سن آغاز کرد.
  3. نگاهی کوتاه به مهم‌ترين و تازه‌ترين خبرها
  4. تیمره نام بزرگترین محوطه سنگ‌نگاره‌ای ایران است که در حال نابودیست. ده‌ها هزار سنگ‌نگاره‌هایی که به تعبیری ۴۰ تا ۱۰ هزار سال قدمت دارند و در وسعتی چند صد هکتاری در سه استان اصفهان مرکزی و لرستان زیر باد و باران و معادن طبیعی رو به تخریبند. تیمره سال‌هاست با بی‌توجهی مسئولان مواجه و در حال نابودی است این در حالی است که جای تحقیقات و پژوهش‌های تاریخی نیز در این محوطه خالی است. پادکست «گنج نامه» از سری پادکست‌های رادیو فردا میزبان رسول مجیدی مدیر انجمن دوستداران تیمره شهرستان گلپایگان است. تهیه و اجرا: هستی پودفروش
  5. نگاهی کوتاه به مهم‌ترين و تازه‌ترين خبرها
  6. نگاهی کوتاه به مهم‌ترين و تازه‌ترين خبرها
  7. نگاهی کوتاه به مهم‌ترين و تازه‌ترين خبرها
  8. نگاهی کوتاه به مهم‌ترين و تازه‌ترين خبرها
  9. دونالد ترامپ بعد از دیدار با نخست‌وزیر اسرائیل گفته است که رابطه‌اش با بنیامین نتانیاهو همیشه «گرم» بوده است و از اظهارات روز گذشته کامالا هریس دربارهٔ جنگ غزه انتقاد کرده است.
  10. رئیس جمهوری آمریکا دستور تعویق اخراج اتباع لبنانی که در ایالات متحده حضور دارند را صادر کرد.
  11. مجله شب رادیو فردا
  12. نیم ساعت با تازه‌ترین خبرها، گزارش‌های دست اول در باره آخرین تحولات جهان و ایران از گزارشگران رادیو فردا در چهارگوشه جهان، گفت‌وگوهای اختصاصی با چهره‌های خبرساز و کارشناسان
  13. فرزاد بادپا، خادم پیشین آرامگاه شاهچراغ، که رسانه‌های حکومتی در ایران او را «قهرمان شاهچراغ» نامیده‌اند، به عنوان عضو کاروان ورزش ایران به پاریس اعزام شده است.
  14. پزشکیان می‌گوید پس از آن که پیشنهادهای مختلف برای شکل دادن به دولت خود را بررسی کرد،‌ فهرست کابینه را نزد رهبر جمهوری اسلامی می‌برد تا با «هماهنگی و مشورت» او به مجلس معرفی کند.
  15. یک شهروند روسیه به دلیل «تحریک بی‌ثباتی در فرانسه در روزهای المپیک» در فرانسه دستگیر شده است.