نوشته شده توسط atabak   
09 آبان 1390,ساعت 11:50:32

عمریون که گلپور را متخصص فراماسونر شناسی

 نامیده، با انتشار تصاویری از حرم  خمینی آن

را از نمادهای فراماسونری در تهران معرفی نموده است.

سایت وابسته به حسین الله کرم:طرح حرم آیت الله خمینی نشان های فراماسونری دارد و از نمادهای فراماسونری تهران است

 

همبستگی نیوز:روز یکشنبه ۸ آبان سایت «عماریون» وابسته به حسین الله کرم عضو شورای مرکزی انصارحزب الله زیر عنوان «قابل توجه سید حسن خمینی و اساتید بزرگوارش در شورای تولیت بنیاد موقوفات محمود افشار» با انتشار عکس هایی از موقوفات «محمود افشار» و همینطور تصاویری از مناره های حرم آیت الله خمینی که آنها را «هرم های لن یتچسبک» نامیده است مدعی شده این طرح برگرفته از نشان های فراماسونری می باشد و آن را از نمادهای فراموسونری در تهران معرفی نموده است.

به گزارش همبستگی نیوز، سایت عماریون در بالای تیتر خود نوشته :«حضور استاد رضا گلپور در غرفه عماریون و اهدای ۱۴ قطعه عکس تامل بر انگیز از نماد های فراماسونری در تهران» و سپس اقدام به انتشار آن تصاویر نموده و زیر تصویر مذکور نوشته است :«هرم های لن یتچسبک به زحمت بالا آورده شده در کنار گنبد »

 رضا گلپور چمرکوهی شخصی بود که با نگارش کتاب حجیم “شنود اشباح” در سال ۱۳۸۱  جنجال‌های رسانه‌ای زیادی را ایجاد کرد، در اصل این کتاب در سال ۸۳ و با  دو سال تاخیر به بازار نشر راه یافت . وی در تیر ماه ۸۴ به دلیل انتشار  کتاب بعدی خود که علیه وزارت اطلاعات در دوران خاتمی تهیه شده بود، چندین  ماه بازداشت شد و سرانجام به یک میلیون و پانصد هزار تومان جزای نقدی  محکوم شد

 گلپور در کتاب «شنود اشباح»، عمدتا علیه اصلاح‌طلبان متمرکز شده بود و  اتهامات سنگینی از جمله جاسوسی را متوجه روحانی برجسته اصلاحات (موسوی  خوئینی ها) کرده بود، در جلد دوم این کتاب که دربردارنده مصاحبه‌هایی  اختصاصی با علی فلاحیان، وزیر اسبق اطلاعات و متهمان قتل‌های زنجیره‌ای  بود، ادعاهای گسترده‌ای را علیه وزارت اطلاعات مطرح کرد و پیش از انتشار  کتاب، توسط مأموران امنیتی دستگیر شد. از همان دوران وی رسانه ای شد.

پس از آن گلپور با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به محمود احمدی نژاد ، اسفندیار رحیم مشایی را متهم به جرایم تکان دهنده ای در واحد  اطلاعات سپاه نمود.

گلپور در تن نامه  ادعاهای سنگینی درباره سوابق مشایی قبل و بعد از  انقلاب و همچنین اعضای خانواده وی مطرح می کند. در قسمت دیگری از آن متن  همچنین به محمدرضا رحیمی، سوابق وی قبل از انقلاب، ادعاهای اخلاقی و  بستگان وی پرداخته و ادعاها و اتهاماتی را نیز در خصوص معاون اول احمدی  نژاد طرح کرده است.

عمریون که رضا گلپور را متخصص فراماسونر شناسی نامیده، با انتشار تصاویری از حرم  خمینی آن را از نمادهای فراماسونری در تهران معرفی نموده است.

www.lorabad.com

تاريخ بروز رساني ( 09 آبان 1390,ساعت 19:53:49 )