دي 1389,ساعت 17:25:29


گذر از فيلترينگ با کمک گوگل
Add to Google  

گرگها بدانند هنوز در این قوم پر غرور

پدرش اگر نیست ، تفنگش هست هنوز

فرزندان دلاور لر بدانید که پیروزی آموختنی است !!

 یاران ! شک نکنیم که کارهای اخیر نظام مافیایی ملاها

 واین وحشیگری سرعت گرفته ی نظام جنون و جهالت

 به این وابسته است که ملت فاصله ی زیاد تا

 سرنگونی نظام ندارد !!

این جانیان این یکی را خوب فهمیده اند که اتّحادی زیبا میان فرزندان لر و گروه‌ها قدیم و جدید لر و سلیقه‌های مبارزین لر بوجود آمده است !! و این همان سمّی است که شبیه آنرا رهبرشان از خمینی تا خامنه ای قطعا سرکشیده و میکشند  !! و حالا مائیم که جام زهر دوم را به خورد این یکی‌ رهبر ذلیل خواهیم نوشانید... بیدارتر از سحر شدیم ... برپا شدیم دگر شدیم ... ماه و ستاره داده ایم ... با مهر سر به سر شدیم ... آواره از کاشانه ایم ... هم دور و هم در خانه ایم .... سیمرغ عطاریم و با ... سیمرغ هم سفر شدیم !!! زیباترین اتفاقی که میتوانست میان مبارزین لر  بیفتد همین اتحاد بوده و هست  !! و شما بنیانگذاران در جنبش رهایی بخش لرستان از روز تاسیسش تا کنون میتوانم به جرات بگویم که تنها و تنها نیروئی بوده است که برای به قدرت رسیدن خودش شعاری نداده و تنها در راه آکاهی فرزندان لر قدم برداشته و برمیدارد.

 آنرا قدر بدانیم که تجربه سالها فعالیت سیاسی و زندان و کار تشکیلاتی یاران در سازمانهای سیاسی مطرح سراسری  را یکجا دارد و آسان بدست نیامده است !!

سکوت زشترین کاری است که میتواند از ما بر آید ! از این زشترین کار فاصله بگیریم و به خود این احساس را بدهیم که ما انسانیم و نمیتوانیم در برابر ظلم سکوت نماییم !

حتی اگر به نرخ جان تمام گردد ... از این جوانان داخل میهن بیاموزید و بیاموزیم  که چنین بی‌ پروا به استقبال مرگ میروند و با خون خود تاریخ این سرزمین را به زیبایی مینگارند !! اگر قطره‌ای از خون این جوانان در رگ‌های من و تو وجود دارد !

پس ما هم نباید سکوت نماییم ... درود به غیرت شما ... برخیزید که پیروزید ! 

 ما در طول این ۳۲ سال آموخته ایم که چگونه پیروز گردیم ! و همین قربانی دادنها نشانه و اثبات این سخن است ... همگی‌ تان را ای فرزندان لر دوست دارم اما آنهایی که در جنبش رهایی بخش لرستان میخواهند سکوت را بشکنند بیشتر!!

  

 یکی از یاران شما از سرزمین ستم دیده لر شهر مسجد سلیمان

www.loretsan11.com

تاريخ بروز رساني ( 23 بهمن 1389,ساعت 10:48:23 )