همانگونه که دیدیم و شاهد بودیم و بخشی از ما هم رفتیم وشادی کردیم و رقصدیم و بخشی هم از ترس بسته شدن دکان کالاهای قاچاقی که از مافیای حاکم بخاطر تحزیمها به دستشان میرسد عزا گرفتند و مداحها برایش ذکر مصیبت کردند و این برنامه ها هم مستقیم پخش شد و ... نتیجه مذاکرات اعلام شده و بیشتر و بیشتر هم با فیلتر نظام مافیای چمهوری اسلامی حاکم بر ایران پخش میشود.. همتباران عزیز تصمیمات تاریخ ساز هرگز آسان نیستند ..... بهانه فقز و فلاکت مردم و بیکاری و اعتیاد جوانان از میان برداشته شد . از فردا شاهد شکوفایی کشورمان باید باشیم ................؟ نظر شما همتباران لر چیست ؟

عکس ‏‎Nasim Bahrami‎‏
 

 

بخشی از یک مقاله دوست و همتباری که برایمان ارسال کرده ..این که پیروز شدیم و موفق شدیم و تحریمها برای خرید بیشتر با پولهای آزاد شده از شرکتهای آشغال فروش غرب ووووو..زندگی فلاکت بار ما هم ادامه خواهد داشت ووووو. با مرور تاریخ نیز خواهیم دید که آخرین مورد از بازرسی‌های گسترده و غیرمتعارف در عراق اتفاق افتاد. قطعنامه ۶۸۷ سازمان ملل متحد،‌ فرمان آتش‌ بس و از بین بردن سلاح‌های کشتارجمعی و موشک‌های دوربرد عراق را، ‌پس از جنگ خلیج‌ فارس درسال ۱۹۹۱، ارائه داد. برای اجرای این برنامه ی خلع سلاح اجباری، شورای امنیت، کمیته ویژه سازمان ملل را به نام آنسکام متشکل از نظامیان،‌ دانشمندان و کارشناسان فنی پایه‌گذاری کرد. نتیجه این بازرسی ها از گوشه و کنار عراق و حتی کاخ‌های صدام نه تنها به صلح نینجامید بلکه بهانه‌ای برای تجاوز به عراق و اشغال آن شد.
جاشوا رونر، استاد دانشگاه ساوترن متدیست آمریکا، در مقاله‌ای که در پایگاه اینترنتی اندیشکده بروکینگز منتشر شد، نوشت: «اطلاعات مخفی نقش عیانی در مذاکرات کنونی بر سر برنامه هسته‌ای ایران ایفا می‌کنند. اگر توافق در ژوئن نهایی شود، ایران بخش اعظمی از توانمندی غنی‌سازی اورانیوم خود را قربانی برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی کرده و به‌ مدت بیش از یک دهه مجبور به پذیرش رژیم بازرسی‌های سرزده خواهد شد تا پایبندی‌اش مورد راستی‌آزمایی قرار گیرد».
با در نظر گرفتن این مسائل باید گفت پذیرش بازرسی‌های غیرمعمول و فراتر از مراکز هسته‌ای برخلاف تصور عامه و جنجال رسانه‌ای غربی‌ها و برخی ذوق‌زدگان داخلی، نه تنها عاملی برای تضمین صلح و امنیت نیست بلکه کارکردی کاملاً مخالف این اهداف داشته و راه را برای تنش و منازعه هموار می‌کند.