عقب نشینی عبدالحسن مقتدایی (از آقازاده های خاندان مقتدایی آخوند مشهور زمان خمینی که درکشتار جوانان بیگناه در زندانها نقش کلیدی داشت ) از موضع گیریها

استاندار خوزستان هیچ دلیل منطقی برای درگیری بهبهان نیافته است همه حرفهای خود را که زمان درگیری گفته بود ذبونانه پس گرفت ؛ بخشی از مصاحبه اخیر این عضو مافیای چمهوری اسلامی ))((دون شک جذب نیروها باید شامل همه مردم منطقه و شهرستان باشد و همه مسوولان استان و شهرستان در تلاشند تا با اولویت منطقه استخدامهای این پالایشگاه را انجام دهند اما عده ای از روستاییان شهرویی بهبهان روز گذشته در یک اقدام غیر قانونی با ماموران پلیس درگیر شدند.


 عبدالحسن مقتدایی (از آقازاده های خاندان مقتدایی آخوند مشهور)

استاندار خوزستان گفت: طبق بررسی های به عمل آمده نسبت جمعیت این روستا با تعداد نیروهایی که جذب طرح ملی گاز بید بلند2 شده اند بسیار بیشتر از حد نرمال آن است . لینک صحبتهای مذکور را جهت اطلاع میآوریم.

http://www3.irna.ir/khuzestan/fa/News/81881718/

همچنین در یک افدام دیگر دو نفر از گماشتگان را در این رابطه از کار برکنار کردند تا صورت مسئله که فقر و فلاکت مردم است را پاک کنند . پایان دوره فعالیت دو تن از مشاوران فرمانداری اعلام شد
حسین ملک خدایی فرماندار بهبهان طی نامه ای ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و پیگیری های بهمن خلیلی دبیر شورای مشاوران و مشاور در زمینه آسیب های اجتماعی و هدایت درخشنده مشاور در زمینه سازمان های مردم نهاد ، پایان ماموریت نامبردگان را اعلام کرد.

www.lorabad.com