نوشته شده توسط Administrator   
30 بهمن 1387,ساعت 21:14:24

حجت الله فرزاد اهل خرمآباد لرستان ، چند روز قبل زمانی كه براى پیگیری مشكلات خود به همراه همسرش به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران مراجعه كرده بود در مقابل این سازمان با بنزین خود را به آتش كشید و در نهایت بهدلیل شدت سوختگی درگذشت.

  1. خودسوزى يكى از معلولان جنگ ضدميهنى در برابر بنياد موسوم به شهيد رژيم 

     

    یكی از معلولان جنگ ضدمیهنی در اعتراض به حكومت آخوندی در مقابل بنیاد موسوم به شهید رژیم در تهران خود را به آتش كشید و جان سپرد.

    روزنامه حكومتی جمهوری نوشت: وی كه حجت الله فرزاد نام داشت و اهل خرمآباد بود، چند روز قبل زمانی كه براى پیگیری مشكلات خود به همراه همسرش به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران مراجعه كرده بود در مقابل این سازمان با بنزین خود را به آتش كشید و در نهایت بهدلیل شدت سوختگی درگذشت.
    روز شنبه 26بهمن نیز یكی دیگر از معلولان جنگ ضدمیهنی در مقابل مجلس ارتجاع خود را به آتش كشید.

  2. در پى خودسوزى در برابر مجلس ارتجاع، موج انزجار از رژيم افزايش يافته است

  3. يورش وحشيانه ايادى رژيم و تخريب حسينيه و كتابخانه دراويش گنابادى در اصفهان

  4. ماموران سركوبگر، 11نفر را به بهانه مبارزه با اشرار مسلح به قتل رساندند

  5. همه باندهای حكومتی، در سركوب مردم وحدت نظر دارند

در پى خودسوزى در برابر مجلس ارتجاع، موج انزجار از رژيم افزايش يافته است

5:24:28 AM 1387/12/1

در پی اقدام اعتراضی یك هموطن كه خود را در مقابل مجلس ارتجاع به آتش كشید و موجی از انزجار را علیه حكومت آخوندی برانگیخت، روزنامه حكومتی آفتاب یزد در سرمقاله خود با عنوان ”او یك انسان بود“ نوشت: ”سه روز قبل، خبر تاسف انگیزی توسط برخی رسانهها منتشر شد كه موضوع آن، خودسوزی یكی از هموطنان در برابر مجلس بود. علی لاریجانی رئیس مجلس توضیح داد كه فرد مورد نظر، معتاد بوده است، رئیس مجلس در تكمیل اظهارات خود، ادعاهایی در خصوص سوابق منفی این فرد مطرح كرد… آیا بهتر نبود این سابقه‌یابی و كشف اطلاعات مربوط به این هموطن، چند ماه قبل و پس از ملاقات او با دو تن از نمایندگان مجلس انجام می‌شد و راهحلی براى مشكلات او كشف می‌گردید؟

این روزنامه حكومتی به منظور تسویه حساب با باند رقیب افزود: ‌كسانی كه سخنان لاریجانی را شنیدند، شاید تصور كنند كه اگر یك جانباز در مقابل مجلس حاضر می‌شد براى او شتر قربانی می‌كردند و بلافاصله براى حل مشكلات او تدبیری اندیشیده می‌شد. آیا معلمان، بازنشستگان و سایر اقشارمورد احترام جامعه - كه هیچ‌گونه سابقه منفی از قبیل اعتیاد هم ندارند- تاكنون از عنایت ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند كه اكنون بتوان با ادعای معتاد بودن یك فرد، پرونده یك حادثه ناگوار را بست؟“.

 

 

----------------------------------

يورش وحشيانه ايادى رژيم و تخريب حسينيه و كتابخانه دراويش گنابادى در اصفهان
5:24:28 AM 1387/12


حمله به دراويش - آرشيو

رژیم آخوندی در جریان یك یورش وحشیانه، حسینیه و كتابخانه دراویش گنابادی در تخت فولاد اصفهان را با بولدوزر تخریب كرد.

به گزارش دریافتی این یورش صبح روز چهارشنبه 30بهمن صورت گرفت. 200تن از نیروهای امنیتی و مأموران یگان ویژه، این محل را محاصره کردند و به بهانه تفتیش و بازرسی وارد حسینیه و سپس کتابخانه شدند. نیروهای سركوبگر ابتدا تلفنهای همراه را ضبط كردند و تمامی دراویشی را كه در محل بودندبازداشت نمودند. سپس کلیه وسایل موجود در این محل را جمعآوری كردند و آن را با بلدوزر تخریب کردند.

رژیم آخوندی دروحشت از اعتراض دراویش مجبور شد پس از ساعتهایى آنها را آزاد كند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------------

ماموران سركوبگر، 11نفر را به بهانه مبارزه با اشرار مسلح به قتل رساندند

5:24:28 AM 1387/12/1

ماموران سركوبگر نیروی انتظامی در استان خراسان رضوی، 11نفر را به بهانه مبارزه با اشرار مسلح به قتل رساندند.

پاسدار حمید فهیمیراد سركرده نیروی انتظامی این استان گفت: ”طرح عملیاتی کنترل نوار مرزی از 26بهمن ماه به مدت 5روز توسط تیمهای اطلاعات و عملیات پلیس تربت جام، خواف و هنگ مرزی تایباد به مرحله اجرا درآمد. درجریان این عملیات 11نفر كشته شدند“.

 

 

 

------------------------------

همه باندهای حكومتی، در سركوب مردم وحدت نظر دارند
5:24:28 AM 1387/12/1

بازداشت خياباني - سركوب زنان
بازداشت خياباني - سركوب زنان

پاسدار كوثری نایب رئیس كمیسیون امنیت مجلس ارتجاع تأكید كرد كه همه باندهای حكومتی در سركوب مردم و پیشبرد طرحهای سركوبگرانه وحدت نظر دارند.

وی گفت: اگر چه اخیراً اختلافهایى میان نیروی انتظامی و سایر دستگاهها در خصوص نحوه اجرای طرح امنیت اجتماعی بوجود آمد ولی در اصل موضوع همه متفقالقول می‌باشند.

درباره اصل موضوع ریاست جمهوری، نیروی انتظامی، وزیر کشور و سایر دستگاهها بر برقراری امنیت در تمام سطوح از شهرهاى بزرگ تا روستاها تاکید دارند.

پاسدار كوثری افزود: در سیاست‌گذاری و استراتژی مشکلی وجود ندارد بلکه در نحوه اجرای آن انتقاداتی است که مسئولین باید آن به تفاهم و هماهنگی برسن
د.
تاريخ بروز رساني ( 01 اسفند 1387,ساعت 21:17:55 )