اسفند 1390,ساعت 06:49:05

اگر شما هم مانند ما فرزندان دیار ستم دیدگان لر

آگاهانه با تحلیل اوضاع به همین نتیجه رسیدید،

هر جا خبری در باره جنگ و خلیج فارس خواندید آماده باشید ،این ویدئو

را برای آن ها پست کنید.  ما نمیتوانیم آنها در اجرای این نقشه شوم دچار

تردید کنیم و نگذاریم . زیرا که منافع سیستم مافیائی این نقشه با نام عوضی

به اجرا در میآید، احتمال آن نیست که خامنه ای را از اجرای این نقشه منصرف کرد

زیرا این سیستم زائیده گوادلوپ است و خامنه ای با پاسدارانش سگ زنجیری هستند

اخیرا و با اوج گیری اخبار مربوط به احتمال آغاز جنگ در خلیج فارس و حمله نظامی به ایران، فیلم هشدار دهنده ای همراه با تفسیری درباره خطر جنگ در خلیج فارس روی شبکه اینترنتی “ یوتیوب” قرار گرفته که یاران جنبش رهائی بخش لرستان  این متن را به فارسی برگردانده  و فیلم را هم خودتان می توانید از روی  لینکی که در پائین این مطلب هست ببینید. بموجب متنی که در متن این فیلم گفته می شود، ایران با بهره گیری از یک تجربه تاریخی دیگر، ممکن است خود به یکی از ناوهای جنگی- اتمی از دور خارج شده آمریکا در خلیج فارس حمله کرده و پس از غرق کردن آن، حادثه  به گردن ایران انداخته و حمله اتمی به ایران را آغاز شود. متن ضمیمه این فیلم چنین است:

 

 ایران در جست وجوی راه دیگری هستند تا بتوانند جنگی را که مدت هاست در تدارک آن هستند آغاز کند. دقیق تر بگوئیم: صحنه باید چنان جلوه کند گویا تروریست بین المللی بوده ، که گوئی ایران حمله را آغاز نکرده تا روسیه و چین برای حمایت از ایران دچار مشکل سیاسی بیشتری گردند..

حالا با ناو هواپیما بر ” انترپرایز” روبرو هستیم، که کهنه ترین ناو هواپیما بر آمریکاست  سال بعد باید از رده خارج شود. این ناو به دلیل استفاده از آن در سریال تلویزیونی Star Treck معروف است.

از رده خارج کردن یک ناو هواپیما بر اتمی بسیار پرهزینه است  ناو هواپیما بر” انترپرایز” را 8 رآکتور اتمی به حرکت در می آورند! که باید همراه با تمام ماشین ها و موتورهائی که با رآکتورها در ارتباط هستند بعنوان زباله اتمی دفع شوند. اگر ناو انترپرایز در خایج فارس توسط یک مافیا مانند سپاه پاسداران غرق شود هزینه ای که آمریکا از این طریق صرفه جوئی خواهد کرد بمراتب بیشتر از پولی است که از فروش لاشه آن بدست خواهد آورد و حل مسئله قطعات آلوده اتمی هم دیگر مسئله آمریکا نخواهد بود.

یک ناو کهنه جنگی باید در پایان دوران کارآمدی خود یک بار دیگر برای یک نیت شوم به کار گرفته شود. به همان دلیل که روزگاری خمینی برای صدور انقلاب  دستور دادعراق را مورد هدف قرار دهند و در این بین صدام دست به اقدام جنگی شد که رژیم جمهوری اسلامی را عمری طولانی داد.

سه واحد از آنها هنگام عبور از آبراه سوئز مشاهده شده اند. اینها احتمالا هم اکنون در خلیج عمان هستند و شاید هم به خلیج فارس رسیده باشند. تا در آنجا در کمین یک کشتی کهنه رو به اسقاط باشند که بیشتر به یک گوسفند قربانی شبیه است تا به سلاح جنگی واقعی. این کشتی با ملوانان آمریکائی که در آن هستند مورد حمله نیرهای احمق سپاه قرار خواهد گرفت، همانطور که صدور انقلاب  مورد عشق و علاقه  خمینی  قرار گرفت، تا بتواند برای رسیدن به هدف های مورد نظر، تقصیر شروع جنگ را به گردن عراق انداخت و رسانه های گوش بفرمان هم به آن پوشش خبری حمایتی خواهند داد

 

http://www.youtube.com/watch?v=Pg0_B4cDa4w&feature=results_video&playnext=1&list=PLD8BC53E26568A4BE

فتیله این جنگ توسط جمهوری اسلامی آتش زده خواهد شد و جنگی خانمانسوز دامن ایران و در یک کلام ابتدا سرزمینهای تحت ستم در مرز را که بخش وسیعی از ||آنان هم مرز با سرزمینهای لر نشین هستند را گرفته و لذا مورد ویرانگری قرار میگیرند . یعنی همان آش و همان کاسه جنگ خانمانسوز 8ساله دوران خمینی میگردد.   بدینوسیله جنبش رهائی بخش لرستان اعلام میدارد که ما فرزندان سرزمینها ی لر نشین در هیچ جنگی دخالت نمیکنیم زیرا در سود و زیان آن هم نمیخواهیم شریک باشیم

جنبش رهائی بخش لرستان 7+4

www.lorabad.com  .

تاريخ بروز رساني ( 17 اسفند 1390,ساعت 23:42:25 )