مرداد 1391,ساعت 09:57:25

 روابط میان هشت گروه مافیایی به چه صورت برقرار است

که در بخش قوه قضاییه  و در

بخش های دیگر نیز اشاراتی  به آن خواهد شد. برخی

افراد در چند گروه هستند و ارتباط چندگانه ای با واواک دارند.

    در مقدمه گفته شد که این نیروها به صورت افقی و

عمودی در میان گروههای خود و دیگر گروهها در رفت و

آمد هستند و با این جابجایی ها می توانند در برنامه ریزی ها

و هماهنگی ها شرکت کنند  که در این مورد تنها به چند مورد جهت یاد آوری اشاره می شود : 

محمود احمدی نزاد عضو سپاه پاسداران در باند مافیای

نظامی عضو شورای نگهبان و مسئول گروههای نظارتی

در باند مافیای سیاسی   عضو و یاور در حمله به اجتماعات

دانشجویی و مردمی در باند مافیایی سرکوب های خیابانی

عضو در سرقت و قاچاق مواد سوختی به همراه سردار

صادق محصولی در اورمیه که پرونده آنان هنوز باز است

-  عضو  باند مافیای اقتصادی و نیز عضو باند مافیایی ترورها در خارج و داخل کشور و... 

فلاحیان با وجود آنکه خود حاکم شرع بود، اما معمولا" و در موارد خاص، احکام حذف محاربان را شخصا" صادر نمی‌کرد. او این احکام را از آیت‌الله خوشوقت، آیت‌الله مصباح، آیت‌الله خزعلی، آیت‌الله جنتی و گاها" نیز از حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای دریافت می‌کرد و بدست ما می‌داد. ما فقط به آقایان اخبار و اطلاعات می‌رساندیم و بعد هم منتظر دستور می‌ماندیم. مثلا" وقتی باخبر شدیم که حاج احمد آقا در جلسات خصوصی به مسئولان نظام و حتی به ولایت امر اهانت می‌کند. آن را ارجاع دادیم و بلافاصله دستور آمد که همه رفت و آمدهای ایشان را زیر نظر بگیرید و از مکالمات و ملاقاتهای ایشان نوار تهیه کنید. ما هم بمدت یکسال همین کار را کردیم. متأسفانه حاج احمد آقا به راه یک طرفه بدی وارد شده بود که برگشت نداشت. وقتی دستور حذف حاج احمد آقا را آقای فلاحیان به من ابلاغ کرد مضطرب شدم و حتی به تردید فرو رفتم. دو روز بعد همراه با آقای فلاحیان به دیدار آیت‌الله مصباح رفتیم، آقایان محسنی اژه‌ای و بادامچیان هم آنجا بودند.  البته بعدا" حاج آقا خوشبخت هم از بیت آمدند آنجا و نظر جمع بر این بود که نباید به کسانی که با ولی امر مسلمین خصومت می‌کنند، رحم کرد ...» (بخشی از اعترافات سعید امامی)
   وزارت اطلاعات ایران (واواک) ازبدو تاسیس  محل گردهمایی افراد جنایتکاری شد که خمینی آنها را سربازان گمنام خواند. گمنامی این افراد به این دلیل بود که به علت  کارها و اعمال غیر قانونی و غیر انسانی  دوست نداشتند کسی نام اصلی آنها را بداند  و به همین دلیل بود که معمولا از چند نام مستعار استفاده می کردند. این امر کار محقق را در شناسایی این جنایتکاران سخت تر می کند.
این وزارت خانه  متشکل از افراد و گروههائی است که به باندهای مافیایی دیگر وابستگی تام و کامل دارد. نمایندگان باندهای دیگر در بسیاری از اوقات در این وزارت خانه جمع می شوند و کاربردی یکسان  در سرکوب حرکتهای ملی و آزادی خواهانه دارند.
  برخی از نیروهای سپاه پاسداران و همچنین نیروهای باند مافیایی قوه قضاییه و نیز نیروهای باند مافیایی رسانه ای و سیاسی وسرکوبگر های خیابانی با این وزارتخانه ارتباط تنگاتنگ دارن . به عنوان مثال:
* باند مافیای قضایی و واواک :
علی فلاحیان مصطفی پور محمدی علی رازینی روح الله حسینیان دری نجف آبادی محمد ری شهری علی یونسی محسنی اژه ای سعید مرتضوی حسن زارعی دهنوی قاضی حداد و...  با واواک  همکاری می کنند. البته عموم اعضای مافیایی قوه قضاییه که در بخش قوه قضاییه معرفی شدند با واواک در رابطه هستند.
*باند مافیای نظامی و  واواک:
  مرتضی رضایی محسن رضایی محمد رضا نقدی رمضانی وحیدی محمد حسین زاده حجازی غلامعلی رشید حسین الله کرم و...
* باند مافیای سیاسی و واواک:
 حبیب الله عسگر اولادی -  اسدالله بادمچیان محمد رضا باهنر مرتضی نبوی بهزاد نبوی محمد غرضی واعظ طبسی مرتضی بختیاری صفار هرندی و ... تحت نظر بیت علی خامنه ای و بنا بر موقع و وضعیت سیاسی، با مشورت با  اکبر هاشمی رفسنجانی.
* باند مافیای رسانه ای و واواک:
  حسین شریعتمداری صفار هرندی حسن شایانفر عباس سلیمی نمین علی حسین پناه مرتضی نبوی محمد رضا باهنر حسین انتظامی علی لاریجانی حسین فدایی عزت الله ضرغامی سرافراز و ...
* باند مافیای سرکوب های خیابانی و واواک:
  عبدالله محتشم حسین الله کرم مسعود ده نمکی محمد رضا نقدی کمیل کاوه محمد پناهیان سلطانی میر حجازی محمدی گلپایگانی ابوالمعالی و...
Zone de Texte: ؟ * باند مافیایی ترورها و واواک:
 مصطفی پور محمدی جواد وعیدی محمد جعفری محمد حجازی وحیدی قاسم سلیمانی مرتضی رضایی علی فلاحیان پور قناد علی معصومی روح الله حسینیان خوش کوش و...
* باند مافیای اقتصادی و واواک:
 مرتضی نبوی حبیب الله عسکر اولادی واعظ طبسی فروزنده اصغر میر حجازی محسن رفیق دوست محمد ریشهری احمد جنتی و ...
    بطوری که  مشاهده می شود روابط میان هشت گروه مافیایی به چه صورت برقرار است که در بخش قوه قضاییه نیز به آن اشاره شد و در بخش های دیگر نیز اشاراتی  به آن خواهد شد. برخی افراد در چند گروه هستند و ارتباط چندگانه ای با واواک دارند.
    در مقدمه گفته شد که این نیروها به صورت افقی و عمودی در میان گروههای خود و دیگر گروهها در رفت و آمد هستند و با این جابجایی ها می توانند در برنامه ریزی ها و هماهنگی ها شرکت کنند  که در این مورد تنها به چند مورد جهت یاد آوری اشاره می شود : 
محمود احمدی نزاد عضو سپاه پاسداران در باند مافیای نظامی عضو شورای نگهبان و مسئول گروههای نظارتی در باند مافیای سیاسی   عضو و یاور در حمله به اجتماعات دانشجویی و مردمی در باند مافیایی سرکوب های خیابانی عضو در سرقت و قاچاق مواد سوختی به همراه سردار صادق محصولی در اورمیه که پرونده آنان هنوز باز است -  عضو  باند مافیای اقتصادی و نیز عضو باند مافیایی ترورها در خارج و داخل کشور و....
مصطفی پور محمدی  عضو باند مافیایی قوه قضاییه و نیز عضو باند مافیایی واواک عضو باند مافیایی ترورهای داخلی و خارجی عضو باند مافیایی سیاسی با پست وزارت کشوری در حکومت احمدی نژاد عضو باند سرکوب های خیابانی در جریان حمله به اجتماعات مردمی و کارگری و دانشجویی و زنان و معلمان و ... و عضو باند مافیای اقتصادی که در چندین مؤسسه و شرکت و نهاد از اعضای مهم و برجسته است.
     با بررسی هایی که انجام شده و نیاز به تحقیق بیشتری نیز دارد   به نظر می رسد که نیروهای این وزارتخانه متشکل شده اند از:
1 نیروهای سازمانی خود وزارتخانه که به گروههای مختلفی تقسیم می شوند
2 - نیروهایی که در انقلاب  سال 57 شرکت کرده اند. اینها  عمدتا در حال پاکسازی و بازنشسته شدن هستند و طی سالهای گذشته نیز به انحاء مختلف مورد تصفیه قرار گرفته اند. تعدادی از آنها به خارج از کشور مهاجرت نموده و برخی در اتفاقات ساختگی کشته شده اند .
3- نیروهای خشن و جنایتکار وابسته به نظام ولایت که عبارتند از :
- نیروهای مرتبط با هیات موتلفه اسلامی -  نیروهای این جمعیت بعد از انقلاب در اکثر جنایت های رژیم ولایت فقیه شریک بوده اند و مقامات امنیتی - نظامی و اطلاعاتی را تصدی کرده اند. از آن جمله هستند  بادامچیان و مرتضی نبوی و عسگر اولادی و  باهنر و لاجوردی و ...
- نیروهای مرتبط با سازمان مجاهدین  انقلاب اسلامی: این نیروها نیز از بدو انقلاب در کلیه امور مرتبط با سرکوب و دستگیری و شکنجه و بازجویی و اعدام ها  شرکت داشته اند. در حال حاضر اصلاح طلب شده اند. کسانی چون  سعید حجاریان و مصطفی تاج زاده و محسن آرمین و بهزاد نبوی  و خسرو قنبری تهرانی و نعیمی پور و علوی تبار و عطریان فر و... امروز اصلاح طلبند. برخی براستی خواستار «اصلاح ساختاری» شده اند و برخی دیگر می خواهند در محدوده رژیم، متصدی امور باشند.
- نیروهای مرتبط با انجمن حجتیه:  این نیروها نیز از ابتدای انقلاب با ورود به بخش های اطلاعاتی - امنیتی توانستند بخشی از این وزارت خانه را در اختیار خود بگیرند.  از جمله محمد رضوی و سرهنگ اقارب پرست و سرهنگ کتیبه و  ...
- نیروهای مرتبط با مدرسه حقانی و حوزه های علمیه قم: با پیروزی انقلاب، نیروهای تازه به دوران رسیده روحانیت بر اساس نقشه قبلی برای کسب تمامی قدرت، بخشی از نیروهای خود را که در خشونت و کینه و دشمنی با مبارزان سیاسی بیشتر از همه آماده بودند را وارد این بخش ها کردند. این افراد تا به حال نیز در این وزارت و نیز در  مافیاهای دیگر، از جمله در باندهای قوه قضاییه و باند های سیاسی به کار مشغول هستند.  از مهمترین آنها می توان مصطفی پور محمدی و علی فلاحیان و علی رازینی و ابراهیم رازینی و محسنی اژه ای و  ریشهری و... را نام برد.
3 - نیروهای وابسته به سازمانهای مأمور جاسوسی خارج از کشور: از افراد بیشماری می توان نام برد ولی از همه مهمتر، سعید امامی و مصطفی پور محمدی و عالیخانی هستند که بانی باندهای مافیائی شده اند. در آینده در مورد آنها  و کارهاشان توضیحات لازم داده خواهند شد.
4- افراد مشکوک  به عضویت در فرقه بهاییت. با توجه به نفوذ نیروهای این فرقه قبل از انقلاب در میان نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بعد از انقلاب نیز برخی از اعضای خشونت طلب این فرقه که مانند خود ولایتیون در پی کسب قدرت هستند، وارد این باند شده اند که می توان از خود سعید امامی و روح الله حسینیان و قوام نام برد.
5- نیروهای مرتبط باسلطنت طلبان و ساواکی ها :  با پیروزی انقلاب و ایجاد تغییرات گسترده در میان نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، برخی از افراد وابسته به این گروه ها نیز توانستند وارد این وزارتخانه شوند و به کارهای مخرب خود ادامه دهند. از میان آنها می توان باز هم به سعید امامی اشاره کرد که چند جانبه کار می کرد و نیز عالیخانی و ... که پست های مهم این وزارتخانه را در اختیار داشتند.
6- نیروهای موجود در سازمانهای دیگر که خود به تنهایی باندهایی را ایجاد کرده اند ولی با این وزارتخانه ارتباط کامل دارند و در مجموع کلیه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تحت نظارت بیت رهبری قرار گرفته است از جمله :
افراد اطلاعات سپاه پاسداران: این افراد از بدو انقلاب، یک گروه اطلاعاتی را تشکیل می دادند که با احمد خمینی کار می کردند و تنها او از هویتشان آگاه بود. با تشکیل سپاه، اطلاعات سپاه را بوجود آوردند.  هم اکنون نیز اطلاعات سپاه واواک موازی بشمار می رود و  تحت نظر خامنه ای است. از جمله سران اطلاعات سپاه می توان از محسن رضایی ومرتضی رضایی و وحیدیو قاسمسلیمانی و خسرو تهرانی  نام برد.
افراد اطلاعات نیروی انتظامی: این اطلاعات موازی نیز پس از ادغام نیروهای کمیته انقلاب اسلامی و شهربانی و ژاندارمری به وجود آمد و تا به حال به کار خود به عنوان اطلاعات موازی ادامه داده است.  از سران این اطلاعات می توان از  غلامرضا نقدی و رمضانی و صدر الاسلام و لطفیان نام برد.
افراد اطلاعات قوه قضاییه: این قوه نیز برای خود واواک ایجاد کرده است. زمانی که قوه قضائیه احساس کرد که واواک، در دوران خاتمی،  باب طبع عمل نمی کند، خود دست به ایجاد واواک موازی زد. واواک مافیاهای حاکم بر قوه قضائیه نیز به بخش اطلاعات «بیت رهبری»  مرتبط است.  از سران این نوع واواکی ها، می توان از الیاس محمودی نام برد.
نیروهای اطلاعات بسیج سپاه پاسداران: این افراد  نیز از بدو انقلاب در کلیه امور امنیتی و اطلاعاتی مشغول بکار بوده اند و کارشان جمع آوری اطلاعات در باره مبارزان و مخالفان است. این افراد ابتدا تحت نظارت هیات موتلفه بودند و بعدها به سپاه پاسداران وصل شدند. با وجود این، بعنوان اعضای یک سازمان اطلاعاتی به کار خود ادامه می دهند و اطلاعات مربوط به مخالفان سیاسی در شهرها را از طریق مخبران خود جمع آوری و در اختیار سپاه پاسداران قرار می دهند.
«واواک بیت رهبری »: مرکز اصلی اطلاعات و امنیت کشور در واقع در این بیت قرار گرفته است. هر چند که وزارتخانه ای به این نام وجود دارد اما همواره همه کارهای این وزارتخانه تحت نظارت و فرماندهی این بیت بوده است که از دوران «ولایت» مداری خامنه ای، این کار به اصغر میر حجازی واگذار شده است.  هنوز هم او «وزیر» این واواک و واواکهای دیگر است  و بر کلیه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و حتی وزارت اطلاعات نظارت کامل دارد و فعالیتهای آنها را با نظر رهبری، تهیه و ابلاغ می کند.
سازمان اطلاعات ارتش: این سازمان چند نوبت تصفیه شد. امروزه، به کمک نیروهای امنیتی و اطلاعاتی حافظ رژیم ولایت فقیه، در کار شناسائی نظامیان مبارز و کمک کار دیگر قوای امنیتی و اطلاعاتی و قضایی است. از رؤسای این سازمان، می توان از  سرهنگ کتیبه و سرهنگ نظران نام برد.
7- افراد  مرتبط با گروههای مخالف که در واواک  نفوذ دارند مانند:
افراد وابسته به حزب توده. افراد این گروه سیاسی از ابتدای انقلاب درمیان نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نفوذ کرده اند. بعضی از آنها «توبه» کرده اند و شناخته اند مثل شهبازی و برخی دیگر، بسا هنوز در رده پایین  این  وزارتخانه مشغول بکارند.
افراد وابسته به حزب زحمتکشان دکتر بقائی: این افراد از آنجا که خیلی به افکار ولایتیون نزدیک بودند،  از همان ابتدای انقلاب وارد این گروههای اطلاعاتی شده اند و همچنان در واواک مشغول بکارند.
افراد وابسته به سازمان مجاهدین خلق:  افراد این سازمان نیز از ابتدای انقلاب در میان نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نفوذ کرده بودند. بعد از تصفیه های مکرر در میان این نیروها بسیاری از آنها تصفیه شدند و تعدادی نیز توبه کردند و در خدمت ماندند.  اما به نظر می رسد که هنوز تعداد اندکی افراد هوادار  این سازمان در رده پایین  وجود داشته باشند. بدیهی است واواک نیز در این سازمان نفوذ کرده و افراد خود را دارد.
نیروهای وابسته به کمونیستها: در ابتدای انقلاب برخی از افراد این گروهها نیز در واواک نفوذ کرده بودند. ضربات سختی به مبارزان از سوی افراد این گروه ها و حزب توده و حزب زحمتکشان وارد شدند. به نظر می رسد هنوز هم اندک نیرویی از این گروهها در میان افراد رده پایین این وزارتخانه باشند.
 
 
* واواک به چه نوع فعالیتها مشغول بوده است و هست:
 
    واواک و نیروهای وابسته  به آن،  از ابتدای انقلاب در قلمرو های زیر فعالیت می کرده است:
1 - خبرگیری و تهیه اطلاعات از مبارزان .
2 - برنامه ریزی دستگیری مبارزان و مردم عادی.
3 - برنامه ریزی دستگیری مدیران شرکتهای بازرگانی و صنعتی و مؤسسات انتشاراتی و...
4 -  دستگیری و بازجوئی با استفاده از شکنجه به قصد گرفتن اعتراف دلبخواه خود از مبارزان. در حال حاضر از دانشجویان و کارگران و زنان و معلمان و پزشکان و وکلا و بازاریان و استادان و بسا بیشتر از همه، از روحانیان.
5 شرکت در ترورها و قتل:  ترورهای سیاسی در خارج از کشور. فهرستی شامل حدود 500 مورد از این ترورها و قتلهای سازمان داده شده، در دست است.
6 ایجاد حادثه های خونین بقصد بهره برداری از آنها در ایجاد جو خفقان و یا تشدید آن. بیش از صد مورد از بمب گذاری در مراکز مذهبی و فرهنگی در داخل و خارج از کشور، فهرست شده اند. از جمله :بمب گذاری در حرم امام رضا در مشهد و بمب گذاری در فلکه آب مشهد و بمب گذاری در خیابانهای تهران به هنگام انتخابات ریاست جمهوری احمدی نژاد و تهدید های آن زمان و بمب گذاری در اتوموبیلهای فراوان در شهر تهران و بمب گذاری در مساجد شیعیان و اهل سنت در زاهدان و بمب گذاری در مرکز یهودیان در آرژانتین و بمب گذاری در مقر امریکاییان در لبنان و  بمب گذاریها در فرانسه و بمب گذاری در مقر فرانسویان در بیروت و  بمب گذاری های مکرر در عراق و بمب گذاری در شهر اهواز و بمب گذاری در شهر شیراز  و بمب گذاری در شهر زاهدان و ...
7 - ترور مبارزان و مخالفان داخلی از جمله :
●اسامی ترورها و جنایات مافیای حاکم بر ایران در آینده نزدیک خواهد آمد 

ارسالی یکی از یاران جنبش رهائی بخش لرستان برای درج در سایت     www.lorabad.com   

تاريخ بروز رساني ( 08 مرداد 1391,ساعت 19:18:51 )