دي 1392,ساعت 06:34:14

روحانیون طرفدار خمینی قبل از انقلاب نه تنها

حرفی‌ از حجاب اجباری نمی‌‌زدند، بلکه

 وعده از آزاد بودن مردم میدادند

 اگر در دهه‌های آینده نسل فرزندان ما در وب گردی‌هایشان

این عکسها را ببینند می خندند? با چشمهای گرد شده

از تعجب به فکر فرو می روند ? نسل ما در قرن ۲۱ 

چه حکومت و قوانین عصر حجری بودند!!

اصلا راه دور نرویم همین حالا اگر این عکسها را به یک دختر اروپایی نشان بدهیم حتما عکس العمل آیندگان ما را خواهد داشت چراکه او هرگز بابت شکل لباس پوشیدنش و رنگ لباسهایش و حتی طرز زندگیش مورد بازخواست و توهین و تحقیر قرار نگرفته است و این حق را جزء بدیعیترین حقوقش بشمار می آورده مثل حق نفس کشیدن!

zohere زهره صفایی: حکومت اسلامی شکست خورده در زمینه تحمیل حجاب به زنان!

اما ما جوانها و زنهای این نسل معنی این عکسها را خوب می دانیم و حداقل یکبار هم شده چوب این کنترل پایه ای‌ترین حقوقمان به تنمان خورده و طعم تلخ تحقیر و تبعیض را چشیده ایم و برای هر یک سانت عقب رفتن روسری‌ها و رنگی شدن لباسها جنگیدیم و ما زنان برای بدست آوردن حقوق و اثبات توانایی هایمان، برای آدم به حساب آمدن،برای جدی تلقی شدن اندیشه‌ها و انتخابهایمان هزینه‌ها دادیم!

و دقیقا همین تعرض و کوتاه نیامدن ما زنان و جوانان است که باعث شده حکومت به این زبونی بیافتد چراکه این حکومت هرچه از دستش برآمده در این سی واندی سال انجام داده از اسیدپاشی و با پونز حجاب بر سر زنان کردن تا طرح‌های رنگارنگ حجاب و عفاف یک روز فرهنگی و روز دیگر با اعمال زور،یک روز تشویق و رشوه برای حجاب و روز دیگر جریمه و ونهای سر چهارراه!

می بینید هر چه توانسته و به عقل کپک زده‌اش رسیده، کرده اما نتیجه‌اش فقط اعترافهای هرساله‌اش به شکستهای طرح‌هایش بوده و هست! و امسال، زنان ساپورت پوش دیگر تمام هست و نیستش را به باد داد! برای همین است به چنین اعمال احمقانه و مضحکی دست می زند مجرم کردن زنان برای حجاب و عکسهایی شبیه مجرمین گرفتن از زنهای بدحجاب و حتی بی‌حجاب با این عناوین: مانتو کوتاه، مانتو رنگی، نپوشیدن جوراب،لاک ناخن پا،عقب بودن روسری، باز بودن جلو مانتو و…

براستی که این مضحکه نشان شکست و زبونی رژیم است و اعتراف به اینکه از پس ما زنان و جوانان برنیامدند!

باید بساط این رژیم ضدزن و ضدجوان را جارو کرد .. ارسالی یاران جنبش رهائی بخش لرستان برای درج در سایت www-lorabad.com   …

 

تاريخ بروز رساني ( 07 دي 1392,ساعت 14:37:51 )