هنوز مشخص نیست که کنش مسلحانه در ۵ نقطه در ۳ استان اصفهان, مرکزی و لرستان و تیم های عملیاتی آن در درگیری با نیروهای امنیتی رژیم که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نقر از نیروهای نظامی و انتظامی گردید چه دلایل و اهدافی داشت ؟  از جانب چه گروه ها و دسته بندی هایی انجام پذیرفته است ؟ این سیستم مافیایی که به سرنوشت مردم که به دردهای فقر و بیکاری و اعتیاد گرفتارند و هیچ وقت به حسابشان نیاورده و تنها نوکرانش را میپرورد به نظر ما یاران جنبش رهایی بخش لر  از تهران تا گلپایگان , از زنجان تا سنندج و از شیراز تا بلوچستان ضربه پذیر است

.

 

بنابراین از جمله اینکه :

۱-  توسط کدام نیروی هایی چنین عملیات گشترده ای صورت گرفته است ؟

۲- انگیزهای آنها از چنین تاکتیک و عملیاتی چه بوده است؟

۳- با کدامیک از عملیات های گذشته در ۲ سال گذشته تاکنون ارتباط داشته است و به زبانی دیگر از یک جنس هستند ؟

۴- در چه راستایی و برای رسیدن به کدام اهداف استراتژیکی صورت گرفته است؟

ابندا به ساکن و به طور کلی در این زمینه حداقل ۸ فرضیه و سناریوی احتمالی سیاسی و غیر سیاسی وجود دارد که عبارتند از :

۱- انگیزه های شخصی در کار بوده است

۲- با انگیزه سیاسی صورت گرفنه و مصادره انقلابی در کار دخیل بوده است (البته اگر درست باشدچون مقامات رزیم ۲ ادعای متضاد داشتند )

۳- اصلا مصادره بانک در کار نبوده و درگیری توسط گروه های سیاسی مسلج موجود اپوزیسیون صورت گرفته است

۴- کار نیروهای ایرانی سلفی وابسته به داعش بوده است

۵- کار یک گروه چریکی ناشناخته درون کشوری بوده است

۶ – کار نیروهای امنیتی دیگر کشورها مانند اسرائیل (فقط یک مثال و فرض می باشد ) و…. بوده است

۷- درگیری درونی و تسویه حساب نیروهای رژیم با یکدیگر بوده است یعنی در جهت جنگ قدرت (درگیری درونی باندهای مافیایی رژیم ) بوده است

۸- کار یک گروه بسیار کوچک از نیروهای امنیتی است که دیگر اساسا  نه تنها برای حفظ موجودیت رژیم تلاش نمی کنند بلکه هدفشان زدن جرقه به آتش خشم توده های مردمی مخالف رزیم هستند تا ترس مردم بریزد و آنها ببینند که اقتدار رژیم پوشالی است و می توان رژیم را سرنگون کرد و هدفشان شکستن اقتدار پوشالی و نشان دادن ناتوانی دستگاه های امنیتی و نظامی است.

ابتدا نگاهی اجمالی به بخشی از عملیات های نظامی و درگیری های مسلحانه تنها طی ۲ سال گذشته می اندازیم تا شاید احتمالا بتوانیم حلقه های گمشده سئوالات خود را پیدا کنیم.

 

درگیری مسلحانه از ملارد تهران تا ۳ استان مرکزی, اصفهان و لرستان :

همانطور که می دانید در تاریخ دوشنبه، ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۲ شاهد حمله مسلحانه به خودروی حامل زندانیان ملارد واقع در غرب استان تهران بودیم که از جمله خبرگزاری مهر در این زمینه می نویسد:

” دادستان ملارد از حمله مسلحانه به خودروی حامل زندانیان دادسرای این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله علی حسین زاده اظهار داشت: تعدادی افرادمسلح، در پی حمله مسلحانه به خودروی حامل زندانیان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان ملارد، پس ازایجاد تصادف تصنعی، با گاز اشک آور واسحله کلاشینکف، اقدام به فراری دادن یکی از زندانیان به نام رسول-ت کردند که بامداخله مامورین، پس از تیراندازی به سوی ماموران،با جا گذاشتن خودروی پراید خود،با دو دستگاه سواری و دودستگاه موتور از محل متواری شدند.
این مسئول ادامه داد: با گزارش موضوع به دادستانی، بلافاصله بازپرس دادسرای ملارد درمحل حادثه حاضر شد و به تحقیقات مقدماتی پرداخت، در بررسی از شاهدان حادثه مشخص شد تعداد نزدیک به ۱۵نفر با کمین کردن در مسیر حامل خودروی زندان، پس از توقف خودرو بخاطر تصادف ساختگی که مسیر حرکت خودروی زندان را سد کرده بود دسته جمعی جهت فراری دادن زندانی موصوف وارد درگیری شدند، با صدور دستورات لازم از سوی دادستانی، اقدامات اطلاعاتی و شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه آغازشده است.
دادستان ملارد در خصوص اجرای طرح های مربوط به کشف اسلحه و تجهیزات نظامی و مبارزه با اشرار مسلح به نیروی انتظامی تذکر جدی داده و دستورالعملی در این خصوص صادر کرد که ظرف ۲۴ساعت آینده به تمامی یگانهای انتظامی ابلاغ خواهد شد.”

باید توجه داشت که چنین درگیری مسلحانه ای موفق و بزرگ آنهم به منظور فراری دادن زندانی از درون خودروی حامل زندانیان دادسرای عمومی وانقلاب در تهران با یک تیم مسلح بزرگ در یک عملیات حساب شده و با برنامه که با شرکت حدود حداقل ۱۵ نفر آنهم مسلح به گاز اشک آور واسحله کلاشینکف بی سابقه بوده است .

داشتن اطلاعات کامل امنیتی درون حاکمیتی تیم عملیاتی مسلح حمله کننده و شرکت تعداد زیادی افراد مسلح شجاع ,بسیار آموزش دیده , ورزیده و حرفه ای در عملیات پیچیده و موفق در آزاد سازی زندانی (یا زندانیان ) در ملارد کرج که نشان از کار اطلاعاتی دقیق و دارای پشتیبانی لجستیکی و با برنامه بوده اند که باری دیگر عملیات مشابهی در ۳ استان رخ می دهد که مانند شجاعت مهاجمان ملارد تهران است که این نیروهای مهاجم نیز بسیار آموزش دیده و مجهز و نترس که با خود مقدار زیادی مهمات و تجهیزات نیز به همراه داشته اند که چنین مشخصاتی را باری دیگر به غیر از ملارد تهران در عملیات درگیری مسلحانه در ۳ استان اصفهان, مرکزی و لرستان شاهد هستیم.

جمهوری اسلامی از تهران تا گلپایگان , از زنجان تا سنندج و از شیراز تا بلوچستان ضربه پذیر است که در اینجا نگاهی به بخشی از حوادث ۲ سال پیش تا کنون می اندازیم.

—————————————————————————————————————————————————————————————————–

 

۳ نفر از نیروهای سپاه در سراوان در یک حمله تروریستی به شهادت رسیدند+جزئیات و اسامی شهدا
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: ۶۳۰۲۷

سرگرد اکبر عبدالله نژاد، بسیجی موسی نصیری بیات و ستوان سوم قدرت الله ماندنی ۳ شهید این حمله تروریستی بودند.

۳ نفر از نیروهای سپاه در سراوان در یک حمله تروریستی به شهادت رسیدند+جزئیات و اسامی شهدا
به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون به نقل از راه دانا، عصر روز گذشته در ادامه حملات گروهک های تروریستی به مرزهای کشور، ۳ تن از نیروهای سپاه به شهادت رسیدند.
این حمله تروریستی در منطقه سراوان حوالی میل مرزی ۱۹۰ و ۱۹۱ اتفاق افتاد و نیروهای سپاه نیز که برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و فراهم کردن امنیت در حال انجام ماموریت بودند در کمین تروریست ها گرفتار شده و به شهادت رسیدند.
سرگرد اکبر عبدالله نژاد، بسیجی موسی نصیری بیات و ستوان سوم قدرت الله ماندنی ۳ شهید این حمله تروریستی بودند.
انتهای پیام/۹۰۳۱

—————————————————————————————————————————————————————————————————–

ترور یک بسیجی بلوچ و یک معلم دیگر در سرباز
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: ۶۳۲۴۵

در پی یک اقدام تروریستی یک بسیجی بلوچ و یک معلم در روستای نصیر آباد به شهادت رسیدند.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار عصر هامون بیان داشت: ساعاتی قبل در پی یک اقدام تروریستی در روستای نصیر آباد از توابع شهرستان سرباز “ادهم صبوری” از بسیجیان بلوچ این روستا توسط راکبین موتور سوار که مسلح به سلاح گرم بودند به ضرب ۵ گلوله به شهادت می رسد.
این منبع آگاه بیان داشت: در مسیر متواری شدن، این اشرار مسلح به سمت یکی از معلمین روستای نصیرآباد به نام “عیسی شهرکی زاد” شلیک می کنند که وی براثر اصابت ۳ گلوله به شهادت می رسد.
گفته می شود: این معلم ۱۳ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را داشته است.
عیسی شهرکی زاد سومین معلمی است که پس از جواد نوروزی و رضا سرگزی از ابتدای سال جاری در بلوچستان به شهادت می رسد.
روستای نصیر آباد در ۳۵ کیلو متری راسک در جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارد.
انتهای پیام/۷۲۵۰

—————————————————————————————————————————————————————————————————–

پیکر شهید ناهی از منکر علی خلیلی فردا تشییع می شود
پیکر شهید ناهی از منکر حجت الاسلام علی خلیلی فردا(سه شنبه) ساعت ۹:۳۰ از مسجد فاطمه زهرا(س) در نارمک به سمت مسجد النبی(ص) تشییع می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، فردا (سه شنبه) ساعت ۹:۳۰ صبح پیکر شهید خلیلی از مسجد فاطمه زهرا(س) در نارمک به سمت مسجد النبی(ص) تشیع خواهد شد؛ همچنین ساعت ۱۱ صبح در مسجد النبی نارمک آیت الله صدیقی نماز را بر پیکر شهید علی خلیلی خواهد خواند و پس از آن پیکر شهید به سمت بهشت زهرا تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده می شود.
حجت الاسلام علی خلیلی جانباز ناهی از منکر ساعت ۱۹ روز یکشنبه بر اثر بیماری طولانی پس از جراحات وارده، دعوت حق را لبیک گفت و به فیض شهادت نایل شد.
شهید خلیلی از مربیان موسسه بهشت تهران ۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۰ در حین بازگشت از هیئت به همراه چند نفر از دانش آموزان خود، به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
وی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از ۱۵ دقیقه در خون خود می‌غلتید.
۲۴٫۰۳٫۲۰۱۴

انتهای خبر/ قدس آنلاین / کد خبر: ۱۹۸۸۷۷

———————————————————————————————————————————————————————————————————
پنجشنبه، ۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۲ = ۱۳-۰۳ ۲۰۱۴
حمله افراد ناشناس به یک قاضی رژیم در اصفهان
بنا به گزارش دریافتی، یک قاضی مزدور رژیم در اصفهان مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته است. این قاضی که با نام “لطیفی” در دادگاه انقلاب اصفهان حکم صادر می کرد، صبح روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه در حالیکه با اتوموبیل از خانه اش در خیابان پروین خارج می شد، هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفت و بشدت مجروح شد.

—————————————————————————————————————————————————————————————————–
درگیری مسلحانه در شیراز و انفجار یک خودرو مقابل بیمارستان

خبرهای رسیده از شهر شیراز، از وقوع چند رخداد همزمان در این شهر حکایت دارد که مستقیم و غیر مستقیم با قاچاق مواد مخدر ارتباط دارد.
در حالی که روزنامه اعتماد در شماره امروز خود از درگیری افراد مسلح برای آزادی یکی از همدستان خود خبر داده، خبرنگار «آینده» به جزییات بیشتری از این حادثه و سه حادثه جنایی دیگر در این شهر دست پیدا کرده است.
در نخستین حادثه، اشرار مسلح منطقه سیستان و بلوچستان، با حمله به کاروان پلیس آگاهی که متهمی از همدستان این اشرار را منتقل می کرده تلاش کردند وی را آزاد کنند. برخی منابع از آزادی این متهم بر اثر این درگیری هم خبر دادند، ولی فرمانده نیروی انتظامی فارس به اعتماد گفته این فرد هم چنان در دست پلیس است. اما فارغ از آزادی یا عدم آزادی این فرد، آن چه مهم است این است که یک عابر پیاده در جریان تیراندازی این اشرار مسلح در منطقه میدان قائم شیراز کشته شدند.
فرمانده انتظامی فارس هم با تایید یک درگیری بین افرادی که قصد ربودن یک گروه از آدم ربایان را در مسیر انتقال از زندان به دادگاه داشتند، خبر داد که دو شهروند مجروح شدند که یکی از آنان فوت کرد و دیگری در بیمارستان است.
برخی منابع نیز از فوت نفر دوم خبر می دهند.
به گزارش ایسنا، سردار سجادیان گفت: در شهریور ماه سه نفر که دو نفر آنان بلوچ و یک نفر شیرازی بود، کودکی را در شیراز ربوده و به زاهدان منتقل می کنند که با اقدامات به موقع پلیس، آدم ربایان شناسایی و دستگیر و کودک ربوده شده آزاد می شود.
وی اضافه کرد: این افراد در تاریخ ۳۰ آذرماه قرار بود به دادگاه منتقل شوند که در مسیر انتقال، یک پژو با نزدیک شدن به یکی از اتومبیل های انتقال متهمین، اقدام به تیراندازی به قصد متوقف کردن اتومبیل و رهاسازی و ربودن متهمان می کند که با مقاومت نیروهای پلیس، خودرو متوقف شده و حمله کنندگان ضمن تیراندازی به سمت نیروهای پلیس و مردم، متواری می شوند.
سجادیان گفت: در این حادثه و در پی تیراندازی به یک دستگاه اتوبوس خط واحد، دو زن از سرنشینان آن اتوبوس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و یک کودک به واسطه برخورد شیشه، به شکل سطحی مجروح می شود که با انتقال مصدومان به بیمارستان، یکی از آنان که زنی ۳۳ ساله بود فوت کرده و مصدوم دیگر که زنی ۳۶ ساله است، مداوا می شود.
وی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهروندی که در این حادثه جانش را از دست داد، گفت: افراد رباینده و تمام رابطان و کسانیکه زمینه را برای این اقدام فراهم کرده بودند، شناسایی شده اند و به زودی توسط پلیس دستگیر خواهند شد.
انفجار خودرو مقابل بیمارستان
در جریان حادثه ای دیگر، مقابل بیمارستان شهید بهشتی شیراز، یک خودرو منفجر شده است. این حادثه تلفات جانی نداشته، اما نیروهای امنیتی نسبت به عمدی بودن و تروریستی بودن انفجار خودرو مشکوکند و از همین رو یک زن را ر این ارتباط بازداشت کرده اند.
از سوی دیگر خبر رسیده که فرمانده پاسگاه چهاربرکه لار و یک کادر این پاسگاه بین راهی بر اثر درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیدند و دو عضو دیگر نیروی انتظامی هم بر اثر تصادف در حین ماموریت به درجه شهادت نایل شدند.

—————————————————————————————————————————————————————————————-
[تاریخ مطلب: ششم تیر ۱۳۹۲ برابر با بیست و هفتم ژوئن ۲۰۱۳]

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=63751

* کشته شدن ۲۰ مامور پلیس در سه ماهه اول امسال
* نقدی: اماکن گردشگری نباید فضای گناه باشد

کشته شدن ۲۰ مامور پلیس در سه ماهه اول امسال
معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی از کشته شدن ۲۰ مامور پلیس در درگیری با “اشرار” طی سه ماهه اول امسال خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار آخوندی گفت: نیروی انتظامی بیش از ۱۲ هزار و ۴۶۸ نفر کشته، ۱۵ هزار و ۷۳۶ جانباز و ۲۰۰۱ آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است. معاون نیروی انسانی ناجا از کشته شدن۲۰ مامور پلیس در درگیری با “اشرار” طی سه ماهه اول امسال خبرداد و با بیان اینکه ۹۱۴۹ نفر از ماموران پلیس معلول خدمتی و ۲۰ هزار و ۴۱۱ نفر از کارکنان ناجا حین ماموریت مجروح شده اند، مجموع خانواده ایثارگران نیروی انتظامی را ۶۹ هزار نفر عنوان کرد.

عکس / حمله معترضان به یک معدن در فارس و به آتش کشیدن ساختمان و ماشین های آن
آخرین نیوز : به‌دنبال مصوبه غیرکارشناسی هیئت دولت در جریان سفر استانی مبنی بر واگذاری معادن در اختیار یک مؤسسه بهره‌بردار به بخش تعاون و مخالفت دیوان عدالت اداری با این تصمیم،‌ عده‌ای با حمله به تأسیسات و تجهیزات و ماشین‌آلات معدن دهبید استان فارس آن را به آتش کشیدند و خسارات فراوانی به این معدن وارد کردند. بررسی کارشناسی میزان خسارت وارده را دهها میلیارد تومان ارزیابی کرد . مشاهدات خبرنگار ما نشان می دهد در این حمله که جمعه گذشته صورت گرفته صدها نفر بدون توجه به اخطارها و هشدارهای ماموران نیروی انتظامی و نظارتی وارد محوطه کارگاهی این معدن شدند و بعد از تخریب اماکن و ساختمان های محوطه اقدام به تخریب معدن و تجهیزات و ماشین آلات سنگین و باارزش مستقر در آن کردند و بسیاری از آن را به آتش کشیدند و مدیران و کارگران مستقر در معدن را مورد ضرب و شتم قرار دادند که با کمک نیروی انتظامی چند نفر از مرگ حتمی نجات یافتند . ( این روایت یک سایت درون نظام است. در صورت دریافت خبر از منابع بیطرف آنرا منتشر خواهیم نمود.)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-
عکس / درگیری مردم و نیروهای انتظامی در هرمزگان

تابناک : چندی پیش مردم مرکز بخش کوخرد استان هرمزگان، با اعتراض و تجمع در جلو فرمانداری، خواهان توقف اجرای مصوبه ای شده بودند که یک روستا را به این مرکز بخش الحاق می کرد. به دنبال انعکاس رسانه ای این تجمع، مسئولین قول داده‌اند که فعلا اجرای این مصوبه متوقف شود. اما گویا مسئولین با معرفی بخشدار و آماده نمودن محل احداث شهرداری برای شهر مورد مناقشه، باز هم باعث اعتراضاتی شده‌اند.
این بار مردم دو روستا و نیروی انتظامی با هم درگیر شده و بنا به ادعای منابع محلی متاسفانه چند دستگاه موتور و مغازه به آتش کشیده شد و تعدادی از اهالی و نیروی انتظامی هم مجروح شدند، چند دستگاه خودرو هم به شدت آسیب دیده و تنشها کماکان ادامه دارد و ازدحام مردم، ارتباط جاده ای دو شهرستان بستک و بندرلنگه را قطع نموده است.

—————————————————————————————————————————————————————————————————–
چهارشنبه، ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ = ۲۴-۰۴ ۲۰۱۳
درگیری مسلحانه در چابهار (استان بلوچستان) + عکس

سایت می مکران ـ بر اساس گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز درگیری شدیدی میان نیروهای انتظامی و سپاه و تنی چند از بلوچ های مسلح در یکی از خانه های این شهر روی داده است که منجر به کشته شدن چهار بلوچ مسلح و یک مامور نیروی انتظامی شده است.
اما نیروهای محلی از کشته شدن چهار مامور نیروی انتظامی و دستگیری شش نفر از بلوچ های مسلح خبر می دهند.
این خبرگزاری که این خبر را منتشر کرده است از هویت نیروهای مسلح بلوچ و وابستگی گروهی آن ها سخنی به میان نیاورده است.
با این حال روشن است که نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی هر گاه فرصتی می یابند به کشتار مردم بلوچ دست می زنند و و نام کشته شده گان را اشرار می گذارند.
همین چند روز پیش نیز دو نفر را در زاهدان به قتل رساندند و آن ها جز «اشرار» نامگذاری کردند.

————————————————————————————————————————————————————————————————-
روزنامه خراسان: ۲ جوان مسلح که لباس های سیاه پوشیده بودند و نقاب به چهره داشتند، صبح روز گذشته به یک بانک در مشهد دستبرد زدند و بیش از ۷۰ میلیون تومان وجه نقد را ربودند. به گزارش خراسان، ساعت ۱۰:۵۰ صبح روز گذشته، یک دستگاه پراید سفید رنگ داخل کوچه ای در بولوار دانش آموز متوقف شد. در این حال ۲ جوان سیاه پوش که صورت خود را با کلاه کشی پوشانده بودند و سلاح جنگی نیز در دست داشتند وارد بانک ملت شعبه دانش آموز شدند. آنان با شلیک گلوله ای به سقف بانک، رعب و وحشت ایجاد کردند و مشتریان بانک را با تهدید به مرگ در گوشه ای از سالن بانک جمع کردند. یکی از سارقان مسلح در ساک مشکی را باز کرد و از کارمند بانک خواست تا همه پول های روی پیشخوان را داخل ساک بریزد. در این لحظه سارق مسلح دیگر فریاد زد عابر بانک را هم خالی کن! سارقان مسلح با ایجاد رعب و وحشت و تهدید به مرگ، از کارکنان بانک خواستند تا دستگاه عابربانک را باز کنند و بدین ترتیب وجوه نقدی داخل دستگاه خودپرداز را هم ربودند. این گزارش حاکی است: ۲ سارق سیاه پوش در حالی که آژیر بانک به صدا درآمده بود از بانک بیرون آمدند و با پراید سفید رنگ از محل گریختند. پس از فرار سارقان، شهروندانی که شاهد صحنه سرقت بودند ماجرا را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادند. در پی دریافت این خبر، بلافاصله نیروهای گشت کلانتری ۳۶ شهرک ناجا عازم محل وقوع سرقت مسلحانه شدند و تحقیقات در این باره آغاز شد. گزارش ها حاکی از آن است که سارقان مسلح مبلغ ۷۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد را به سرقت برده اند. پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی نیز در این باره اعلام کرد یک موتورسوار به عنوان مظنون دستگیر شده است و با توجه به این که دوربین های مداربسته بانک، صحنه سرقت را ضبط کرده اند، بررسی ها برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح ادامه دارد. این گزارش حاکی است: در روزهای پایانی سال گذشته نیز سارقان به یک بانک در بولوار مصلی مشهد دستبرد زدند که تحقیقات پلیس در این باره نیز همچنان ادامه دارد.

——————————————————————————————————————————————————————————————————
حمله مسلحانه به خودروی حامل زندانیان ملارد دوشنبه، ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۲ = ۰۸-۰۴ ۲۰۱۳
غرب استان تهران – خبرگزاری مهر: دادستان ملارد از حمله مسلحانه به خودروی حامل زندانیان دادسرای این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله علی حسین زاده اظهار داشت: تعدادی افرادمسلح، در پی حمله مسلحانه به خودروی حامل زندانیان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان ملارد، پس ازایجاد تصادف تصنعی، با گاز اشک آور واسحله کلاشینکف، اقدام به فراری دادن یکی از زندانیان به نام رسول-ت کردند که بامداخله مامورین، پس از تیراندازی به سوی ماموران،با جا گذاشتن خودروی پراید خود،با دو دستگاه سواری و دودستگاه موتورازمحل متواری شدند.
این مسئول ادامه داد: با گزارش موضوع به دادستانی، بلافاصله بازپرس دادسرای ملارد درمحل حادثه حاضر شد و به تحقیقات مقدماتی پرداخت، در بررسی از شاهدان حادثه مشخص شد تعداد نزدیک به ۱۵نفر با کمین کردن در مسیر حامل خودروی زندان، پس از توقف خودرو بخاطر تصادف ساختگی که مسیر حرکت خودروی زندان را سد کرده بود دسته جمعی جهت فراری دادن زندانی موصوف وارد درگیری شدند، با صدور دستورات لازم از سوی دادستانی، اقدامات اطلاعاتی و شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه آغازشده است.
دادستان ملارد در خصوص اجرای طرح های مربوط به کسف اسلحه و تجهیزات نظامی و مبارزه با اشرار مسلح به نیروی انتظامی تذکر جدی داده و دستورالعملی در این خصوص صاد کرد که ظرف ۲۴ساعت آینده به تمامی یگانهای انتظامی ابلاغ خواهد شد.

———————————————————————————————————————————————————————————————–

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، از
سوء قصد به رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی
شهرستان خرمدره خبر داد و گفت: این مامور پلیس از
ناحیه پا و شکم مجروح شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جعفر کردلو افزود: صبح پنج شنبه حوالی ساعت ۶:۳۰ دقیقه رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان خرمدره حین خروج از منزل مورد اصابت دو گلوله قرار گرفت و مجروح شد.
وی ادامه داد: مهاجمان در حالی که نقاب داشتند با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ پس از سوء قصد از محل متواری شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان ، با بیان اینکه دو نفر در این زمینه دستگیر شده اند گفت: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد و اطلاعات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد .

——————————————————————————————————————————————————————————————————–

یک عضو پیشین سپاه پاسداران در سنندج ترور شد
چهارشنبه, ۱۳۹۱-۱۲-۰۹ ۱۷:۱۳

ابراهیم محمدی تازه‌آباد یکی از اعضای پیشین سپاه پاسداران توسط افراد ناشناس در سنندج ترور شد.

عبدالحسین یوسفی فرمانده سپاه سنندج، امروز چهارشنبه نهم اسفندماه به خبرگزاری فارس گفت: “ابراهیم محمدی از پیشمرگان کرد مسلمان و ساکن سنندج است که حدود ۱۵ سالی است که بازنشسته شده است.”

خبرگزاری فارس به تاریخ و محل دقیق ترور این عضو سابق سپاه اشاره‌ای نکرده‌ است.

اما برخی از منابع خبری کردی نوشته‌اند، ابراهیم محمدی در روز دوشنبه هفتم اسفندماه و در نزدیکی روستای “اجگره” از توابع بخش مرکزی شهرستان سنندج کشته شده است.

عبدالحسین یوسفی گفته است، تلاش برای شناسایی عاملان ترور ابراهیم محمدی از سوی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان کردستان “با جدیت” در حال انجام است.

ترور این عضو پیشین سپاه سومین مورد از کشته شدن فرماندهان و اعضای نیروهای دولتی در مناطق شمال غرب و غرب کشور طی روزهای گذشته است
به گزارش خبرگزاری فارس، جسد این عضو پیشین سپاه در “قطعه شهدای بهشت محمدی” به خاک سپرده شد.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت ترور ابراهیم محمدی را به عهده نگرفته است.

ترور این عضو پیشین سپاه سومین مورد از کشته شدن فرماندهان و اعضای نیروهای دولتی در مناطق شمال غرب و غرب کشور طی روزهای گذشته است.

پیش از ترور ابراهیم محمدی، نیروی زمینی سپاه از کشته شدن سردار سیدحمید طباطبائی در شمال غرب کشور خبر داده بود.

به گفته خبرگزاری‌های دولتی، این سردار سپاه “در حین اجرای مأموریت مهندسی” کشته شده است.

تاکنون به مکان دقیق و چگونگی کشته شدن این سردار سپاه اشاره‌ای نشده، اما سردار محمود عباسی معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه از سیدحمید طباطبایی به‌عنوان “الگوی جنگ‌های چریکی و منطقه‌ای” یاد کرده است.

در اواخر بهمن‌ماه سال جاری نیز خبر کشته شدن یک عضو نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در درگیری مرزی قصرشیرین منتشر شد.

آن زمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نوشته بود، استوار یکم جواد منتشلو در درگیری با “اشرار مسلح” در مرز قصرشیرین کشته شده است.

——————————————————————————————————————————————————————————————

ابهامات و نکاتی پیرامون ترور میرشمس‌الدین پورباقری, مجتبی احمدی , صفدر رحمت‌آبادی و موسی نوری قلعه‌نو

با توجه به اخبار موجود تا امروز ۳ شنبه ۱۲٫۱۱٫۲۰۱۳ ابهاماتی پیرامون ترور میرشمس‌الدین پورباقری عضو هیئت مدیره شهر جدید پرند و شهردار اسبق انزلی و لاهیجان
, ترور مجتبی احمدی فرمانده جنگ سایبری رژیم

,ترور صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت
, موسی نوری قلعه‌نو دادستان زابل
وجود دارد .
پس از آنکه سازمان ارتجاعی اسلامگرایان موسوم به جیش العدل ترور موسی نوری قلعه نو دادستان رژیم جنایتکاردر زابل را به عهده گرفت و ادعا کرد که فیلم عملیات بزودی در دسترس رسانه ها قرار خواهد گرفت این ادعا می توانست در آن روز موقتا مورد قبول واقع شود تا زمانی که اخبار و اطلاعات جدیدی به رسانه ها نرسیده باشد و اتفاقات جدیدی به وقوع نپیوسته باشد.
 منصور حقیقت‌پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو‌یی تاکید کرد که حادثه ترور دادستان زابل هیچ ارتباطی به موضوع سراوان ندارد و به دلایل غیرسیاسی این کار انجام شده است.
 بعد از ترور زابل ۲ ترور دیگر نیز صورت گرفته است یعنی ترور صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و ترور میرشمس‌الدین پورباقری عضو هیئت مدیره شهر جدید پرند و شهردار اسبق انزلی و لاهیجان و قبل از ترور زابل نیز ترور پاسدار مجتبی احمدی در کرج صورت پذیرفته بود .
نکته اشتراک ادعای رژیم در هر ۴ مورد تاکید بر عدم ترور سیاسی بوده است و اینکه اساسا قتل ها غیر سیاسی بوده اند اتفاقا اینجا است که ابهامات بیشتری ایجاد می کند که چطور کشته شدن ۴ مقام دولتی با انگیزه غیرسیاسی صورت گرفته است ?
نکته مشترک دیگر گویا در هر ۴ ترور بودن آنها در ماشین های خود هنگام ترور بوده است و در ۳ مورد با اسلحه و ۱ مورد با چاقو قتل صورت گرفته است
اگر اظهارات رژیم را تا اینجا درنظر بگیریم ظاهرا در ۲ مورد بجز ترور زابل قاتل یا قاتلین مقامات رژیم را غافلگیر نکردند و به زبانی دیگر آشنا بوده اند و در مورد پاسدار مجتبی احمدی رژیم بسیار ضد و نقیض برخورد کرد و در این رابطه با ۳ مورد دیگر مشخص نشد که بالاخره به کدامیک شبیه بوده است?

از این ۴ قتل ۲ قتل در کرج صورت گرفته است.یعنی ترور مجتبی احمدی و ترور شمس‌الدین پورباقری و یکی زابل و یکی در تهران و در رابطه با همین خبر یکی از کاربران بالاترین می نویسد  : ” احتمال می دهید که افرادی که ترور شده اند، وجه مشترکشان چه هست؟ پاسداری که در کرج کشته شد را نمی دانم ولی این دو نفر دیگر، حکومتی های برآمده از قومیت های غیر فارس هستند. شاید هم نفرات را بدون دلیل خاص انتخاب می کنند جهت وحشت آفرینی”
با توجه به اطلاعات رسانه ای تا کنونی به باور من این ترورها یا بخشی از آن به احتمال زیاد کار خود باندهای مافیایی حکومت است و مربوط به جنگ قدرت درونی حاکمیت می باشد که البته حوادث و اخبار آینده هر چه بیشتر می تواند تحلیل ما را به واقعیت نزدیکترکند.

نظام جلالی

۱۲٫۱۱٫۲۰۱۳
————————————————————————————————————————————————————————————————————-

احتمال ارتباط مابین ترور پاسدارمجتبی احمدی با ترور صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزارت صنعت

صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود. او در تیرماه ۱۳۹۰ از سوی مهدی غضنفری، وزیر وقت صنعت به عنوان معاون پارلمانی وزارت صنعت منصوب شد و در آغاز کار دولت یازدهم و وزارت محمدرضا نعمت زاده، نیز معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود

صفدر رحمت آبادی معاون هماهنگی و امور مجلس وزارت صنعت ، معدن و تجارت در آبان سال ۱۳۹۱ می گوید :” تعامل بین قوای سه گانه بستر مناسبی برای فعالیت اقتصادی در کشور فراهم می کند :
گردهمائی سراسری مدیران سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت استانها با حضور دکتر غضنفری ، جمعی از معاونان ومدیران سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت استانها برگزار شد. وی ضمن تاکید بر ضرورت تعامل و تفاهم میان قوای سه گانه کشور گفت : هماهنگی قوای مقننه و مجریه می تواند بستر مناسبی برای فعالیتهای اقتصادی فراهم نماید .امروز ما در مقابل دشمنی کار می کنیم که همه امکانات را دارد و تحریم های سنگینی را برکشور ما تحمیل کرده است ، راه برون رفت از مشکلات موجود همانگونه که مقام معظم رهبری گفته است، اقتصاد مقاومتی می باشد واین هدف جز در سایه همکاری سه قوه ، وجود مجریان کارآمد و ناظران متخصص در نهادها ی نظارتی امکان پذیر نیست . ”

به گزارش ایرنا صفدر رحمت‌آبادی، معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در شبانگاه روز یکشنبه ۱۰ نوامبر / ۱۹ آبان ۱۳۹۲  در میدان سبلان، ابتدای خیابان گلبرگ تهران منطقه نارمک ترور شد و در دم جان باخت .بر اساس این گزارش یک تیر به سینه و یک تیر به سر او شلیک شده است.یکی از ماموران پلیس حاضر در محل حادثه گفته است: «بررسی‌ها نشان می دهد دو گلوله از داخل خودرو به مقتول شلیک شده است. با توجه به پیدا شدن پوکه‌های دو گلوله در داخل خودرو، به احتمال قوی ضارب در داخل خودرو در حال گفت‌وگو با آقای رحمت‌آبادی بوده است.» آن‌طور که این مامور پلیس گفته است: «هیچ اثری از درگیری و ضرب و شتم در محل سوءقصد مشاهده نشده است.»

 به گزارش خبرگزاری مهر” حدود ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه یک‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ وقوع این قتل در خیابان گلبرگ تهران به پلیس اطلاع داده شده است. جسد صفدر رحمت آبادی در داخل خودروی پژو پارس آبی رنگ از سوی عابران کشف شده بود.”

 با توجه به اینکه تازه چند ساعتی از خبر ترور صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت می گذرد بنابراین تحلیل دست های پشت پرده آن با توجه به اخباری که با سیستم قطره چکانی از سوی خبرگزاریهای رژیم منتشر می شود کار آسانی نیست اما من تا الان احتمال می دهم که این ترور ارتباطی با ترور دادستان زابل یا حمله به پاسگاه سراوان که توسط جریان ارتجاعی اسلامی جیش العدل صورت گرفت ندارد بلکه بیشتر احتمال ارتباطی با ترور “پاسدار مجتبی احمدی فرمانده ارتش سایبری“دارد.

 رئیس پلیس امنیت تهران: احتمالا قتل رخ داده نه ترور

“سرهنگ علیرضا محرابی، رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم درباره قتل صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت اظهار داشت: احتمالاً قتل آقای رحمت‌آبادی با انگیزه‌های شخصی رخ داده است و موضوع ترور و مسائل سیاسی در کار نبوده است.”

از آنجائیکه دقیقا در ترور پاسدار مجتبی احمدی نیز روابط عمومی “سپاه امام حسن مجتبی استان البرز” با انتشار اطلاعیه‌ای مرگ یکی از کارکنان سپاه این استان را “حادثه‌ای ناگوار” خواند . در این اطلاعیه همچنین از به‌ کار بردن اصطلاح «ترور» خودداری شده و به جای آن تاکید می‌شود که «حادثه‌ای ناگوار برای یکی از کارکنان سپاه امام حسن مجتبی» رخ داده است.

از آنجائیکه این ۲ ترور یکی در تهران و دیگری در کرج رخ داده است و رژیم فورا و با عجله طی چند ساعت هر دو مورد را نه ترور بلکه قتل و غیر سیاسی عنوان کرده بنابراین این دو ظن و گمان را ایجاد می کند که یکی می تواند این ترور درون گروهی بوده باشد و خود باند های مافیایی قدرت در آن دست داشته باشند و در واقع یک درگیری درون حاکمیتی بوده است یا اینکه این قتل سیاسی توسط مخالفین و مردم صورت گرفته است و برای اینکه اقتدار پوشالی رژیم نزد افکار عمومی آسیب نبیند سیاسی بودن قتل را منکر می شوند و می دانند که اگر قتل را سیاسی معرفی کنند باید به شدت پیگیر آن شوند و اگر باندهای خود رژیم زده باشند که با عوامل آن باید علنا در بیفتند و اگر هم توسط مخالفین نظام کشته شده باشد و نتوانند جلوی ادامه قتل ها را بگیرند در نتیجه مردم به پوشالی بودن دستگاه های امنیتی رژیم پی می برند و ترسشان می ریزد برای همین می خواهند قضیه را شخصی جلوه دهند اما ادامه احتمالی این قتل ها در آینده کارایی این سیاست رژیم را از بین می برد اما رژیم تلاش خواهد کرد که بگوید بین اینگونه قتل ها ارتباطی نیست اما همیشه نمی تواند بگوید شخصی و غیرسیاسی بوده است.

البته احتمال اینکه ترور توسط خود باندهای مافیایی حکومت بوده باشد بسیار بیشتر است.

لینک خبر جدید مرتبط   :

قتل دو مقام دولتی در اتومبیل‌شان به فاصله سه روز

نظام جلالی ۱۱٫۱۱٫۲۰۱۳

  ——————————————————————————————————

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش.

سردرگمی نیروهای امنیتی رژیم در چگونگی انتشار خبر ترور پاسدار مجتبی احمدی

پس ازخبر ترور مجتبی احمدی فرمانده جنگ سایبری رژیم و یکی از فرماندهان نواحی سپاه استان البرز و دست پاچگی و سردرگمی نیروهای امنیتی رژیم در چگونگی انتشار خبر,  تا این ساعت بسیار تعجب برانگیز است . رژیمی که ادعای اقتدار می کند از چه چیزی هراسان است ?
سپاه پاسداران ابتدا اخبار منتشره مبنی بر ترور یکی از کارکنان سپاه این استان را تکذیب کرد و فرهنگ نیوز نوشت :
“به گزارش سپاه نیوز روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اخبار منتشره مبنی بر ترور یکی از کارکنان سپاه این استان را تکذیب کرد و در اطلاعیهای برخی اخبار منتشر شده در رسانهها پیرامون ترور یکی از کارکنان سپاه در این استان را تکذیب و اعلام کرد: در پی بروز حادثه‌ای ناگوار برای یکی از کارکنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) موضوع در حال بررسی است و علت اصلی حادثه و انگیزه ضارب یا ضاربین مشخص نشده است.”
وقتی هم که  سپاه می پذیرد که یکی از فرماندهان سپاه  ترور شده است ولی باز هم از بردن نام کامل او خود داری می کنند و او را “م .الف” ازمسوولان یکی از نواحی سپاه امام حسن مجتبی استان البرز می نامند که با اصابت گلوله ترور شده است.
زمانی هم که یکی از اعضای «افسران جنگ نرم»
سوتی می دهد و نام او را که مجتبی احمدی است منتشر می کند مورد شماتت کاربر دیگر افسران جنگ نرم قرار می گیرد و کاربری به نام باولایت می نویسد:
“آقا جان چرا اسم این بابا رو منتشر میکنی.خود سپاه اسمش رو منتشر نکرده توی بیانیه ای که داده
بیا دست گلی که آب دادی رو ببین
سایت ضد انقلاب به خبر تو اشاره کرده” و کاربر دیگری به نام مرتضی صدرمی نویسد : “برادر اطلاعات خوب فردا که تشییع علنی بشه اسمشو همه میفهمن دیگه باهوش!” باولایت مجددا می نویسد : “تو اگر باهوش باشی باید بدونی که وقتی سپاه اسم نمیبره توی بیانیه یعنی یه مساله ای هست. دوما کی گفته فردا تشییعش هست.سوم اینکه وقتی مدیر افسران عکس خودش را با حاج قاسم توی هواپیما رو بزاره روی افسران از کاربرانش چه انتظاری میره”( در پایان مطلب قسمت پاینوشت می توانید این نظرات کاربران افسران جنگ نرم را بخوانید)نکات مهمی که در سایت پایگاه عدالت خواهان گلستان منتشر شده یکی آن است که
وی از ماموران زبده سپاه استان بوده است و دیگر آنکه درحوزه جغرافیایی فعالیت خود بسیار فعال عمل میکرده است یعنی هم زبده بوده و هم فعال و سوم اینکه حوزه جغرافیایی فعالیت این مسوول سپاه پاسداران از حوزه های حساس استان البرز بشمار رفته و فعالیت های سازماندهی شده که آن را نویسندگان سایت عدالت خواهان فرقه ای و تیمی می نامند که دراین منطقه بارها گزارش شده است.
سایت امنیتی البرز هم در این رابطه می نویسد:
” اخبار ضدو نقیض از کشف پیکر بی جان یک پاسدار

کشف پیکر بی جان یکی از کارکنان سپاه در جنوب کرج موجب انتشار خبر ترور وی در ساعات پایانی هفته دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرنگار البرز علیرغم انتشار خبر مذکور ازسوی خبرگزاری های رسمی کشور مبنی براینکه مقتول یک شنبه شب ناپدید و جسد وی صبح روز بعد کشف شده است ، پیگیریهای خبرنگار البرز نشان میدهد وی صبح روز دوشنبه ازمنزل خود درسلامت کامل خارج شده است و ساعتی بعد پیکر بی جان وی درحالیکه گلوله ای به ناحیه سینه او اصابت کرده کشف میشود.

اخبار ضدو نقیض دراین خصوص درحالی منتشر میشود که برخی نهادهای رسمی از روز گذشته با ارسال پیامکهایی از ترور وی توسط عوامل نامشخص خبر داده بودند.

واکنش سپاه : پیش داوری نکنید، درحال بررسی هستیم

این درحالیست که سپاه امام حسن مجتبی (ع) رسما با صدور اطلاعیه ای ازنامشخص بودن علت وقوع این حادثه خبرداه است .
روابط عمومی سپاه استان البرز با تکذیب پیش داوریها دراین خصوص اعلام کرده چگونگی وقوع این حادثه تلخ دردست بررسی بوده و هنوز علت اصلی حادثه و انگیزه ضارب یا ضاربین اطلاعی در دست نیست .

در این اطلاعیه آمده است: جزئیات دقیق و تکمیلی حادثه در اسرع وقت از طریق پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به اطلاع عموم  خواهد رسید.”

یکی از فرماندهان سپاه کرج ترور شد

“سایت امنیتی «البرز» وابسته به سپاه پاسداران از ترور یکی از فرماندهان نواحی سپاه استان البرز خبر داد.
این سایت روز سه‌شنبه (۹ مهر) به نقل از یک منبع مطلع نوشته که «م. الف» یک‌شنبه شب (هفتم مهر) ناپدید و پیکر وی روز دوشنبه (هشتم مهر) در یکی از مناطق شهر کرج پیدا شده است.
این فرد گفته است: «بر روی بدن وی اثر دو گلوله دیده می‌شود که با توجه به شکاف ایجاد شده٬ پیش بینی می‌شود او براثر شلیک یک سلاح کمری ترور شده باشد.»
یک منبع مطلع در پلیس کرج هم اظهار کرده که «براساس اطلاعات بدست آمده دو موتور سوار در یکی از مناطق جنوبی کرج به وی شلیک کرده‌اند.»

شبکه اجتماعی «افسران جنگ نرم»  نیز هویت کامل این فرمانده سپاه را مجتبی احمدی اعلام کرده است.
یکی از کاربران این شبکه اجتماعی دو تصویر از محل پیدا شدن پیکر مجتبی احمدی منتشر کرده و این محل را «محمدشهر» کرج اعلام کرده است.”

پاینوشت: نظرات کاربران افسران جنگ نرم

“بسیجی پاسدار شهید حاج مجتبی احمدی

تاریخ شهادت : ۹۲/۷/۸
محل شهادت : محمدشهر کرج

  • h0914
    h0914
    گزارشو کامل کنید لطفا. زدنش؟ ماشین خودشه؟ اونجا چی کار می کرده؟ ماموریت بوده؟
  • saeed98
    saeed98
    بله با سلاح گرم زدنش!
    اونم ماشین خودشه!
  • yarabe
    yarabe
    خوب ماجرای شعادتش رو هم می نوشتی…
    اما در کل خوشا به سعادتش..
  • saeed98
    saeed98
    ببخشید نمیتونم بیشتر توضیح بدم اما فردا تشییع پیکرش است!
    ایشالله فردا بیشتر توضیح میدم!
  • yarabe
    yarabe
    انشاءالله… پس بحث امنیتیه…
  • h0914
    h0914
    خدا رحمتش کنه
  • esi25
    esi25
    متأسف شدیم شادی روحش صلوات
  • bavelayat
    bavelayat
    اقا جان چرا اسم این بابا رو منتشر میکنی.خود سپاه اسمش رو منتشر نکررده توی بیانیه ای که داده
    بیا دست گلی که اب دادی رو ببین
    سایت ضد انقلاب به خبر تو اشاره کرده www.ostanban.com/nod
  • mortezasadr
    mortezasadr
    bavelayat
    برادر اطلاعات خوب فردا که تشییع علنی بشه اسمشو همه میفهمن دیگه باهوش!
  • bavelayat
    bavelayat
    تو اگر باهوش باشی باید بدونی که وقتی سپاه اسم نمیبره توی بیانیه یعنی یه مساله ای هست. دوما کی گفته فردا تشییعش هست.سوم اینکه وقتی مدیر افسران عکس خودش را با حاج قاسم توی هواپیما رو بزاره روی افسران از کاربرانش چه انتظاری میره
  • saeed98
    saeed98
    برادر من همین الان بالای هزار نفر دمه مسجد محل برای تشییع پیکر هستن این حرفارو هیچ وقت ندونسته نزن!!
    این شهید از رفقای خیلی خیلی نزدیک بنده بود!
  • shieh110
    shieh110
    اگه بدونی چه خوراکی دادی به ضدانقلاب با این لینکت … :|
  • shieh110
    shieh110
    چندتا از متن های سایت های ضدانقلاب:andishehnovin.blogsp
    taghato.net/article/با فیلترشکن باز بشن
  • fadaeyevelayat
    fadaeyevelayat
    من فیلترشکن ندارم
    لطفا از صفحه عکس بگیرید بزارید
  • yazahramadad
    yazahramadad
    ببخشید این لینک هیچیو ثابت نمیکنه
    اما از دیروز حداقل ۱۰ سایت رسمی غیر رسمی با اسم و مشخصات مختلف با عکس هایی از تشییع پیکر آن فرد سخن گفتن!
  • shieh110
    shieh110
    جالبه اکثرشون گفتن سایت افسران جنگ نرم این خبر رو تایید کرده … :|
    همین لینک یعنی !!!!
  • saeed98
    saeed98
    به این لینک سر بزنید!kamalemehr.ir/fa/new
  • shieh110
    shieh110
    سایت های خبری که رفرنس دادن این خبر رو … :|www.jpost.com/Middle
    www.usatoday.com/sto
    www.telegraph.co.uk/
    www.debka.com/newsup
  • rezaei1374
    rezaei1374
    دوستان مراقب باشیدandishehnovin.blogsp
  • antisatanism
    antisatanism
    سلام
    خوبی آقا سعید؟
    اگه میشه ایمیلتو بده ادت کنم…
    ————————————————————————————————————————————————————————————————

    آیا ترور دانشمند هسته ای توسط باند مافیایی خامنه ای صورت گرفته است یا باند جریان انحرافی

    بر خلاف آنچه که رژیم از هم اکنون و ساعاتی بعد از انتشار خبر تلاش می کند که ترور امروز را نیز به موساد ارتباط دهد اما علنی شدن اختلافات و درگیری ها مابین باند مافیایی رهبری و باند مافیایی احمدی نژاد پس این احتمال نیز وجود دارد که ترور داریوش رضائی نژاد با درگیری های باند های مافیایی حکومت در ارتباط بوده باشد و یا اینکه رژیم با ترورهای اخیر مانند کشتن روح‌اله داداشی و ترور داریوش رضائی نژاد اهداف مشخصی را دنبال می کند و بعید نیست که سرچشمه هر ۲ قتل در خود نهاد های امنیتی حاکمیت باشد که به منظوررسیدن به اهدافی صورت می گیرد.
    به نوشته سایت آینده با ترور یک دانشمند هسته ای دیگر از دانشگاه شهید بهشتی، بعد از شهادت مسعود علیمحمدی، مجید شهریاری و ترور ناکام فریدون عباسی، چهارمین مورد از ترورهای هدفمند علیه برنامه هسته‌ای کشورمان انجام شد.
    به گزارش خبرنگار آینده دانشمند مذکور که دکتر داریوش رضایی‌نژاد نام دارد، در موضوعات مربوط به انرژی هسته ای فعالیت می کرده است و براثر ترور امروز در مقابل منزلش به شهادت رسیده است.
    طبق اطلاعات رسیده، همسر آن شهید نیز به شدت مجروح شده و در بیمارستان است.
    وی عصر امروز هنگام خروج از منزل خود به دست عواملی ناشناس که سوار بر یک موتور سیکلت بودند بعد از شلیک گلوله در خیابان بنی‌هاشم خیابان خادم رضائیان به شهادت رسید و همسر وی نیز بر اثر اصابت گلوله مجروح شد.
    در برخی رسانه ها نام داریوش رضایی مطرح شده که وی بعنوان متخصص راکتور هسته ای در مراسم روز انرژی هسته ای سخنرانی کرده است این فرد عضو هیات علمی دانشگاه محققق اردبیلی مطرح شده  است.
    بر اساس گزارشات اعلام شده این شخص دکترای فیزیک داشته و استاد دانشگاه بوده است.
    وی در سال ۱۳۴۴ در روستای اوچبلاغ اردبیل متولد شد. دوره دبیرستان را در شهر تهران در دبیرستان نمونه مردمی شریعتی (تهرانپارس) به اتمام رساند. در سال ۱۳۶۷ جهت تحصیل در رشته فیزیک کاربردی وارد دانشگاه تبریز شد. پس از اتمام دوره کارشناسی در سال ۱۳۷۲ وارد دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) شد و در رشته مهندسی هسته ای (گرایش مهندس راکتور) در این دانشگاه تحصیل کرد.در حین تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از اعطای بورس تحصیلی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برخوردارشد.

    پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد خود در زمینه فیزیک نوترون در سازمان انرژی اتمی ایران در بخش راکتور گذراند. پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد در سال ۱۳۷۵برای انجام تعهد بورسیه به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه محقق اردبیلی شروع بکار کرد.

     پس از ورود موساد به کشور و ترور شهید علیمحمدی کارشناسان نسبت به احتمال ترور دانشمندان دیگر هسته ای کشور هشدار داده بودند و خواستار مجازات اعدام مجید فشی یکی از عوامل اجرایی ترور در محل حادثه شده بودند.
    ————————————————————————————————————————————————————————————————

    تحلیل سیاسی دست پشت پرده چند انفجار در تهران و سوء قصد به جان دو استاد فیزیک در آستانه ۱۶ آذر

    امروز یک استاد دانشگاه را در بلوار ارتش و استاد دانشگاه دیگر را در مقابل دانشگاه شهید بهشتی ترور کردند. هر دو استاد به یک شیوه اما در محل‌های جداگانه کشته شدند . استاد شهریاری در بلوار نیروی زمینی بلافاصله و درجا کشته شد و استاد عباسی با همین شیوه در مقابل دانشگاه شهید بهشتی ترور شد و از شدت سانحه پس از انتقال در بیمارستان کشته شد. ترور های حرفه ای صورت گرفته که به صورت چسباندن بمب به اتومبیل توسط موتور سواران در حال حرکت بوده است فقط می تواند کار افراد حرفه ای و آموزش دیده ماموران امنیتی و نظامی ویژه باشد . مکانیزم اقدام تروریست ها به این شکل بود ه که موتور سواران تروریست نزدیک خودروی حامل استاد شده و با چسباندن یک بمب به ماشین از آن فاصله گرفته و سپس خودرو را منفجر می کردند. از طرفی اینگونه اقدامات فضای مناسب را برای هر چه بیشتر امنیتی کردن تهران و دانشگاه ها در آستانه ۱۶ آذر را به رژیم می دهد. سال گذشته نیز در همین روزها دکتر علی محمدی، استاد فیزیک دانشگاه تهران با کار گذاشته شدن بمب در یک موتورسیکلت کنار خودروش ترور شد . در ماه های اخیر هم دو پزشک و استاد علوم پزشکی ترور شدند . انحلال ناگهانی دانشگاه علوم پزشکی ایران و دلایل آن را نیز باید مورد توجه قرار داد.

    (مدیر کل وزارتی وزارت بهداشت و درمان درباره” دلیل این انحلال تاریخی” گفت:” پس از انتزاع کرج از استان تهران و تشکیل استان البرز، بخشهای مهمی از مراکز و شبکه بهداشت و درمان که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران بود از این دانشگاه منفک شد. همچنین زمینه انتقال بخشی از کارمندان از تهران فراهم می شود”.

    بنا به اظهارات حسن آقاجانی این تصمیم در راستای ابلاغ معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی ریاست جمهوری صورت گرفته است. به بیان دیگر، طرح خلوت سازی پایتخت که گفته می شود برای جلوگیری از مشکلاتی مانند تلفات زلزله احتمالی، خدمت رسانی بیشتر، عدم تمرکز نظام اداری و عدم متمرکز کردن رای دهندگان به کاندیدای رقیب دولت فعلی از سوی فروزنده، معاون منابع انسانی ریاست جمهوری مطرح شده بود، این بار بلای جان دانشگاه علوم پزشکی ایران شده است .

    خاطر نشان می شود دانشگاه علوم پزشکی ایران با در اختیار داشتن ۱۶ بیمارستان و بیش از ۱۳ هزار نفر نیروی انسانی، جزء یکی از بزرگترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور بود که با حکم روز جمعه مورخ ۷ آبان وزیر بهداشت و درمان در دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، ادغام شد.

    دانشگاه علوم پزشکی منحله ایران، یکی از ۳ دانشگاه ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی در تهران بزرگ بود که به مردم مناطق غرب تهران و شهرستانهای همجوار از جمله شهریار و کرج، خدمات رسانی می کرد.

    این دانشگاه با در اختیار داشتن ۱۶ بیمارستان، جزء یکی از بزرگترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور بود که با حکم روز جمعه مورخ ۷ آبان مرضیه وحید دستجردی، وزیر وقت بهداشت و درمان در دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، ادغام شد ) بنابرین آیا به این وسیله (ترور ) نیز رژیم می خواهد موجبات رفتن استادان دانشگاه را از تهران فراهم کند ؟ چرا فقط استادان دانشگاه تهران ترور می شوند ؟ آیا حملات اخیر خامنه ای به مخالفان و اینکه بسیجیان خود را برای درگیری‌ها و چالش های آینده آماده کنند می تواند ربطی به ترور های اخیر داشته باشد که رژیم بخواهد از آن به عنوان بهانه و فرصتی برای سرکوب استفاده کند ؟

    نظام جلالی ۲۹٫۱۱٫۲۰۱۰

    ————————————————————————————————————————————————————————————————-

    سئوالات و نکاتی ابهام آمیز در عملکرد رژیم پس از ترور مجتبی احمدی ” مسئول اطلاعات یکی از نواحی سپاه کرج “

    عملکرد رژیم پس از ترور پاسدار مجتبی احمدی که به نوشته تسنیم  ( وابسته به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و نزدیک به سپاه قدس-شاخه برون مرزی سپاه ),  پاسدار مجتبی احمدی مسئول اطلاعات یکی از نواحی سپاه شهرستان کرج و فرمانده ستاد جنگ سایبری و یکی از فرماندهان نواحی سپاه استان البرز بوده است ,سئوال برانگیز و ابهام آمیز است?!

    در یک خبر سایت های رژیم مجتبی احمدی صبح دوشنبه (۳۰ سپتامبر / ۸ مهر) به قصد رفتن به محل کار از منزل خارج و جسد وی ساعتی بعد در جنوب کرج پیدا شده است.
    و در یک خبر دیگر “سایت خبری و امنیتی البرز” در کرج می افزاید مجتبی احمدی یکشنبه شب گذشته ناپدید شده و روز بعد جسد وی که مورد هدف دو گلوله قرار گرفته بود ،پیدا شده است.
     روابط عمومی “سپاه امام حسن مجتبی استان البرز” با انتشار اطلاعیه‌ای مرگ یکی از کارکنان سپاه این استان را “حادثه‌ای ناگوار” خوانده که ابعاد آن در دست بررسی است. مقتول “فرمانده ستاد جنگ سایبری” ایران معرفی شده بود.

    در رابطه با کشته شدن فردی مهم از ارگان های سرکوبگر جمهوری اسلامی و چگونگی برخورد رژیم با این ترور, سئوالات و ابهاماتی وجود دارد و مهمترین سئوالات و ابهامات این است که :
    ۱ – چرا این چنین به سرعت جسد سردار پاسدار صبح روز ۴ شنبه دفن شده است قبل از آنکه تحقیقات به پایان برسد?
    ۲- چرا تلاش کردند که هر چه قضیه بی سرو صداتر به پایان برسد?
    ۳- دست پاچگی و سردرگمی نیروهای امنیتی رژیم در چگونگی انتشار خبر به چه دلیل بود ?
     ۴- چرا اخبار خود دستگاه های امنیتی در این زمینه ضد و نقیض بود?
    ۵- چرا ابتدا پایگاه اینترنتی “سپاه‌نیوز” به نقل از روابط عمومی “سپاه امام حسن مجتبی استان البرز”، “ترور” یکی از کارکنان سپاه در این استان را تکذیب کرد?
    ۶- چرا اگر مجتبی احمدی یکشنبه شب گذشته ناپدید شده و روز بعد جسد وی که مورد هدف دو گلوله قرار گرفته بود ،پیدا شده است چطور در یک خبر دیگر مدعی می شوند که ضاربان نیز «دو موتورسوار» بوده‌اند?اگرجسدش پیدا شده و او گم شده بوده پس منطقا کسی صحنه ترور را ندیده است تا که بداند موتور سوار بوده اند و ضاربین دو نفر بوده اند مگر اینکه رژیم در حال درست کردن سناریو جدیدی باشد?
    ۷- با توجه به اینکه سردار مجتبی احمدی یکی از مسئولین اطلاعات سپاه و فرمانده ستاد جنگ سایبری بوده است قطعا خود نیز مسلح بوده است و قاعدتا باید محافظ نیز داشته باشد و پس از اینکه نیروهای میانی و رده پائین جبهه پایداری با کفش به استقبال روحانی رفتند و با توجه به شناختی که محمد خاتمی از ساختار مافیایی گروه های تشکیل دهنده حاکمیت دارد خطر ترور را یادآوری کرد و بیشتر سایت های امنیتی و مختص جنگ نرمشان به این موضوع پرداختند و با توجه به مقام امنیتی مجتبی احمدی و اطلاع از چنین بحث هایی چگونه بی سروصدا کشته شده است?
    ۸- آیا در انجام این ترور امکان دست داشتن خود باند های مافیایی قدرت می تواند وجود داشته باشد و در واقع یک درگیری درون حاکمیتی بوده باشد?
    ۹- چرا اینبار طبق ترورهای چند سال گذشته آن را به گردن اسرائیل نینداختند? آیا علتش آنست که نمی خواهند نرمش قهرمانانه رژیم (جام زهر) ناموفق شوند و دنبال سناریو جدید و دشمن جدیدی هستند?
    ۱۰- آیا طبق معمول رژیم برای آنکه اقتدار پوشالی امنیتی خود را اثبات کند و به رخ مردم بکشد و ایجاد ترس کند همچون موارد مشابه که چند قاضی و چند نفر از دانشمندان هسته ای(ادعای رژیم) کشته شدند ادعا خواهد کرد که عوامل دستگیر و با شکنجه بی گناهانی را مجبور به اعتراف کنند و با اعدام ۲ یا چند نفر اینگونه اعلام کنند که دوباره رژیم پیروز میدان مبارزه با دشمنان حاکمیتش بوده است?

    ———————————————————————————————————————————————————————————————–

    تحلیلی پیرامون ترور مصطفی احمدی روشن , معاون بازرگانی سایت هسته ای نطنز

    اگر ترور به ظاهر دانشمندان هسته ای یک کشور می توانست جلوی دستیابی به سلاح های هسته ای را بگیرد آنموقع می توانستیم ادعا های رژیم را مبنی بر دست داشتن غرب و اسرائیل در اینگونه ترورها را که از سال ۸۸ معمولا سالی یک تا دو بار صورت می گیرد را تا حدی جدی بگیریم اما ترورهای تاکنونی باعث نشده است که در روند دست یابی رژیم به انرژی هسته ای مانعی ایجاد کند.
    رسانه های جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه خبر دادند که یکی از مسوولان تاسیسات هسته ای نطنز بر اثر انفجار بمبی مغناطیسی کشته شده است.
    خبرگزاری های ایران هویت فرد کشته شده را «مصطفی احمدی روشن» اعلام کرده اند که در جریان آن «یک موتورسوار با متصل کردن یک بمب مغناطیسی به بدنه پژو ۴۰۵ که حامل سه سرنشین بوده، این خودرو را منفجر کرد.»
    خبرگزاری رویترز به نقل از شاهدان عینی گزارش داده است، دو نفر را دیده اند که سوار بر موتور بوده اند و بمبی را به خودرو حامل این افراد چسباندند.
    خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، به نقل از یک منبع آگاه که نامش فاش نشده است، گفته است که «شیوه شهادت این استاد دانشگاه همچون سایر ترورهای صورت گرفته توسط عوامل صهیونیستی از طریق چسباندن بمب مغناطیسی به وسیله نقلیه بوده است.»

    در طول تاریخ اسلام تبلیغ شهید پروری نقش بسزائی در حفظ حکومتهای اسلامی داشته و دارد. همانطور که بیش از ۱۴۰۰ سال است که از کشته شدن علی, حسن ,حسین و… سو استفاده می کنند و هنوز که هنوز است بعد از ۲۳ سال از پایان جنگ همچنان تابوت های خالی را با مشتی استخوان جابجا می کنند و بحران مشروعیت رژیم شدیدا نیاز به خون و اسکلت شهدایش دارد تا آنجا که حتی اگر مرده هر کدام از سران رژیم بیشتر از زنده آنها برای سایر باندهای مافیایی حکومت ایجاد مشروعیت کند و باعث تداوم بقای رژیم شود قطعا سایر تصمیم گیران حاکمیت از کشتن مسافران قطار نظام و پرت کردن آنها به بیرون از قطار رژیم دریغ نخواهند کرد و بعید نیست که چنین ترور هایی نیز در راستای همین سیاست بوده باشد .
    تاسیسات هسته ای رژیم با ترور ۱ یا ۲ نفر در سال از کار نخواهد افتاد و قطعا با چنین منظوری نمی تواند ترورها صورت گرفته باشد چراکه در پروژه های اتمی نیز کارشناسان و مستشاران غیر ایرانی مانند روس ها مستقیم و غیر مستقیم نقش اصلی را بازی می کنند و از طرفی دیگر در هر کدام از تاسیسات انرژی اتمی صدها متخصص مشغول بکار هستند و علاوه بر آن چگونه ممکن است انرژی اتمی را رژیم حق مسلم خود بداند و مهمترین پروژه رژیم باشد ولی در عین حال رژیمی که در رابطه با هر مسئله امنیتی و نظامی میلیاردها دلار اختصاص می دهد و در زمینه نظامی و امنیتی سرمایه گذاری هنگفتی کرده است قادر نباشد از جان و امنیت دانشمندان هسته ای خودش حفاظت کند ? شاید جان این به ظاهر دانشمندان برای رژیم اهمیتی ندارد چراکه نقش اساسی و مهمی در پروژه هسته ای رژیم ندارند ? از آنجائی که برای رژیم قدرتمند بودن در عرصه نظامی حیاتی است و هر یک موشکی را که در مانورها هوا می کند و به آن کلی افتخار می کند و نشانه اقتدار نظام می داند بنابراین دستیابی به بمب اتمی برای رژیم بسیار با اهمیت است پس چگونه است که جان متخصصان نیروگاه های هسته ای برای رژیم اهمیتی ندارد؟

    حنبش رهایی بخش لر www.lorabad.com انتشار با ذکر منبع خبر بلا مانع است زیرا ما در جنبش رهایی بخش لر میخواهیم واقعیات را بیان کنیم و اعتماد را به جامعه ضربه خورده خود بازگردانیم .