عقاید مردم در خصوص این ادعای خامنه ای را با هم در زیر مرور کنیم ؛

اخه مگر انقلاب هم ناموس داره؟ اصلن ناموس یعنی چی؟ این انقلاب مگر به جز بدبختی، عقب ماندگی ، اعتیاد ، بی کاری، فقر ور شکستگی، دزدی ، چپاول اموال عمومی ، فساد گسترده ، خفقان ، پر کردن زندانها ، اعدام و شکنجه و قتل بهترین فرزندان کشور دست اورده دیگری هم داشته؟ فقط اخوندها و حوزه ها را به نوا رساند ولی درعوض تمام دستگاه روحانیت شیعه را به فساد الوده کرد. چیه این قدر دم از این انقلاب میزنی. جمع کن این بساط مسخره را بگذار مردم به طور ازاد یک حکومت برای خودشان انتخاب کنند و از این وضع بغرنج نجات پیدا کنند. چهل سال شکست در همه امور ، بس نیست؟؟ شماها عرضه اداره کشور را ندارید!! کی شیر فهم میشید و دست بر میدارید؟

  • واقعا بی آبروترین مسؤول یک کشور فقط تو می تونی باشی آنقدر بی آبرو هستی عراقیها و مزوران فاطمیون واسه ت کامنت میذارند نگاهی به کامنتا بنداز خشم مردم مطمئنا بیش از اینهاست بهتر نیست سر عقل بیایی.

     
  • علیعلی
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۲۱:۰۰

    رهبر ایران میگوید ما در باره مسعله ناموسی ایران مذاکره نمیکنیم.بهتر است ایشان بدانند هزاران خانواده ایرانی هستند که برای سیر کردن شکم خود زنان و دختران خود را به تن فروشی وادار کرده اند هر روز به این جمعیت افزوده میشود.

     
  • MosMos
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۹:۵۱

    من فقط اینا میدون شما بعضی هاتون بی غیرت و وطن فروش و هموطن فروش ترین آدمهای دنیا از اول تاریخ تا آخر هستید بی غیرت چه ناموس دربین باشه چه وطن چه هموطن!!!!!اینا مطمانم از نظرات بعضی ها تابلو معلومه چند مرد حلاجند؟افسوس افسوس که حسرت و پشیمانی بعد از وقتش دیگه سوذی نخواهدداشت!!!!!

     
  • نام مستعارنام مستعار
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۹:۳۵

    عوزما جان امیدوارم ناموس انقلابت به فنا نره

     
  • به شالچی از ژاپنبه شالچی از ژاپن
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۹:۳۴

    اطاعت کردن شما و امثال شما از خامنه ای نشان دهنده انست که صغیر و مهجور هستی و نیاز به ولایت خامنه ای داری.در اینصورت نظر شماها کمترین اهمیتی ندارد چون عرفا شخص صغیر و مهجور حق اظهار نظر ندارد

     
  • AmirAmir
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۹:۰۴

    خامنه‌ای ۸۰ ساله بزودی خواهد مرد . تاوان این سیاستهای غلطش رو مردم باید بپردازند

     
  • وطنم ایران.وطنم ایران.
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۸:۵۸

    آقای خامنه ای، یکی با تیغ ریش میزند و یکی هم با ریش تیغ میزند !

     
  • نام مستعارنام مستعار
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۸:۴۲

    چهل سال است که آمریکا با استفاده از رعب غول پوشالی ج.ا. میلیاردها دلار اسلحه به کشورهای منطقه فروخته است. بار سنگین هزینه های نظامی بخشی از ارتش قدرتمند خود را به بهانه‌ی حفظ امنیت کشورهای عرب منطقه به گردن همین‌ها انداخته است. بهانه تثبیت موقعیت اسرائیل در منطقه همین ج.ا. است. از کمکهای مالی و نظامی آمریکا به اسرائیل تا برقراری روابط اسرائیل با دشمنان کینه‌توز عربش به بهانه دشمن مشترک همان غول پوشالی ج.ا. هرچه تهدیدات ج.ا. بیشتر شود فروش اسلحه و نزدیکی اعراب و اسرائیل هم بیشتر خواهد شد. خطر موشکی ج.ا. هم یک سراب بیشتر نیست. ج.ا. شش موشک به قول خودش نقطه‌زن به سوریه شلیک کرد چهار تا از موشکها در خاک عراق فرود آمد. در جواب آن همه خسارات مالی و جانی و حیثیتی که اسرائیل به ج.ا. وارد آورد هشت موشک به اسرائیل شلیک کردند که همه آنها در آسمان اسرائیل منفجر شدند. بنابراین ج.ا. بزرگترین حامی و تامین کننده منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه است. البته این به این معنا نیست که ج.ا. نوکر آمریکا است و در پشت پرده دستوراتش را از آمریکا می‌گیرد. بلکه برعکس دشمنی و نفرت ج.ا. نسبت به آمریکا امری محتوم است. منتهای مراتب ...

     
  • نام مستعارنام مستعار
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۸:۴۲

    ... سران و عوامل ج.ا. آنقدر در سیاست کودک هستند که عملاً هر حرکتشان در راستای تامین منافع آمریکا است به عبارتی دیگر آمریکا عملاً بر آنها سوار است. این هیاهو و تبلیغات وسیع آمریکا و اعزام نیرو همه جنگی روانی است از سوی آمریکا و از جیب شیوخ عرب. البته برخلاف آنچه مقامات ج.ا. بیان میکنند نه علیه ج.ا. بلکه در راستای تثبیت و تداوم آن. پس از چهل سال عمر منحوس ج.ا. برای ایران و ایرانیان اکنون با نزدیک شدن پایان عمر خامنه‌ای در سران ج.ا. نشان و اختلاف فراوان بر سر جانشینی او وجود دارد و بسیاری خود را لایق این مقام میدانند. خطر بارز و مشهود این امر برای امریکا سرکار آمدن فردی است که خواهان برقراری روابط عادی و حتی دوستانه با آمریکا باشد زیرا در آن صورت آمریکا به عنوان یک کشور پیشرو در همه چیز دنیای کنونی نخواهد توانست این درخواست آشکار دوستی را رد کند و نتیجه پذیرش این دوستی سالانه میلیاردها دلار ضرر مالی و بیکاری کارگران آمریکایی و نیز ایجاد جو عدم امنیت برای اسرائیل زیرا که سراب دشمن مشترک از بین خواهد رفت و اعراب کینه‌توز به یاد کینه و دشمنی قدیمی با اسرائیل خواهند افتاد. بنابراین از قبل باید جلوی این ضرر را گرفت. و راه آن برسرکار آمدن فردی از نظر فکری مشابه خامنه‌ای و حفظ همین ساختار و بازیگران فعلی قدرت در ایران است. به این منظور هیچ ابزاری موثرتر از تهدید و حتی حمله محدود نظامی آمریکای مستکبر! و جهانخوار! نیست تا در سایه آن و با اقدامات و زمینه‌چینی‌های خود خامنه‌ای در داخل و به بهانه شرایط حساس منطقه بستر جانشینی یکی از فرزندان خامنه‌ای ولو در دوران حیات خامنه‌ای فراهم شود.

     
  • به شالچی ساندیسبه شالچی ساندیس
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۸:۴۰

    اونجا که تو نشستی پایگاه ساعتی بگیری سپاه دزدان در تهران هست . 
    منتهی از ترس شناخته شدن بین مردم ایران پشت چند اسم تابلو قایم شدی و مینویسی از خارج.
    در ضمن این خامنف خائن بحدی از مردم ایران میترسه که به سلیمانی نوکر پوتین دستور داده بر خلاف قانون اساسی، مزدور مسلح اجنبی به بهانه سیل بیاره داخل ایران تا شاید نجاتش بدن و چند روزی بیشتر ظلم و دزدی فساد بکنه .
    اگه اسم رفراندوم ازاد رو جلوی این خامنف خائن بیاری از ترس رنگش میپره .چونکه میدونه اکثریت مطلق مردم ایران لعن و نفرینش میکنن و منتظر فرصتی هستن تا انتقام 40 سال ظلم و دزدی و وطن فروشی به روسیه و چین رو از این خائن بگیرند .

     
  • حرف حسابحرف حساب
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۸:۰۳

    شالچى از ژاپن
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۷:۰۱
    از طرف خودت و خاوری و اکبر گنجی و چند نفر دیگه حرف بزن نه میلیونها ایرانی فراری از شما!!!

     
  • هراتیهراتی
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۷:۴۷

    من آنچه شرط بلاغست با تو میگویم
    تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال
    (سعدی)
    سخن فرسایی جناب نوچه آخوند را به قضاوت دیگران گذاشتم!

     
  • نام مستعارنام مستعار
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۷:۳۹

    "لحن خامنه‌ای بسیار زشت و کوچه بازاری است، "مسائل ناموسی انقلاب" باید گفته بشه "خط قرمزهای انقلاب"، مرتیکه بیسواد زبان فارسی را به تمسخر گرفته"

    اتفاقا يكى از سانديس خورها از اين طرز لمپنى و چاله ميدونى صحبت كردن آغا تعريف ميكرد و ميگفت اين طرز صحبت كردن خيابونى رو همه از خاص و عام ميفهمند و براى همين مردم آخوندها را از خودشان ميدانند و اونها را دوست دارند!!! نه مثل اون شاه مخلوع كه هيچ كس حرفاش رو نميفهميد!!!

     
  • محمدمحمد
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۷:۲۷

    زمانی که میتوانستی شرط بگذاری و مشکلات دو کشور را حل کنی ، هشت سال زمان کلینتون و هشت سال دوران اوباما بود ، تمام این فرصت ها را به خاطر عدم بصیرت کافی و عدم شناخت موقعیت جهانی شخصن سوزاندی. روحانی به خوبی دریافته بود که برجام اول برای حل مشکلات کافی نیست و برای همین از برجام دو و سه صحبت کرد ، اما شخص خودت گفتی که همین کافیست و برجام دو و سه نخواهد بود. حالا هزینه این مشکلا تی را که شخصن به وجود اورده ای باید مردم ایران پرداخت کنند. تو هم در برج عاج نشستی و متوجه وخامت اوضاع نیستی. فقط بدان مردم ایران بار این جنگ بیهوده را به دوش نخواهند کشید . ما جوانانمان را برای این فساد گسترده و این بی لیاقتی در اداه امور کشو ر به جبهه نخواهیم فرستاد ، این اتش افروزی را شخص خودت به دوش خواهی کشید و هزینه اش را هم با نابودی حکومتت خواهی پرداخت. خدا عاقبت مردم ایرا ن را به خیر کند. از تو و امثال تو معجزه ای بر نخواهد امد، هنوز م قادر به فهم وخامت وضع یستی .

     
  • همکار حاج سعید طوسیهمکار حاج سعید طوسی
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۷:۱۲

    عراقی
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۲۲
    کفار کیست؟ ترامپ؟ وزیران امریکا و اسراییل؟ مردم امریکا؟ چند نفرند؟ کجان دقیقا؟ چطوری حرب میکنی؟ مثل داعش و طالبان یا هیتلر؟ خودت کی هستی؟ چیکاره ای؟؟؟ تو هم شبیه همشهری ات خامنه ای توهم زدی خیلی هم بد زدی و همش انقلاب یعنی حکومت قلابی و... میگه بی سر و ته حرف میزنید همتون.

     
  • انقلاب تا کی؟انقلاب تا کی؟
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۷:۰۸

    تا چه تاریخی و چند سال دیگه میگویید انقلاب؟؟! کدام انقلاب؟! بزرگترین هنر خامنه ای و شرکا اختلاس است که... ناموس چیه؟ شکلش؟ رنگش؟ ماهیتش؟

     
  • حسرت فهم درستحسرت فهم درست
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۷:۰۶

    آقای خامنه‌ای، مذاکره که سهل است‌. تو این ۳۰ سال رهبری موقتتون، شما چه کاری کردی که بتونی گردن بگیری؟ خوب میگن سیاست و سیاست مدارها شارلاتان و دروغ گو هستند ولی نشنیده بودم رهبر مذهبی هم شارلاتان و دروغگو است ...

     
  • به خامنفبه خامنف
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۷:۰۲

    پس چرا ظریف رو برای بی ناموسی کردن به امریکا میفرستی تا با سناتورهای امریکایی مذاکره و التماس کنه و در فاکس نیوز برای ترامپ دم تکون بده و بگه من اختیار کامل برای مذاکره دارم !
    واز 6 ماه قبل پیشنهاد مذاکره به ترامپ دادم !

     
  • نام مستعارنام مستعار
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۷:۰۲

    لحن خامنه‌ای بسیار زشت و کوچه بازاری است، "مسائل ناموسی انقلاب" باید گفته بشه "خط قرمزهای انقلاب"، مرتیکه بیسواد زبان فارسی را به تمسخر گرفته

     
  • شالچى از ژاپنشالچى از ژاپن
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۷:۰۱

    علاوه بر مردم داخل ايران . ميليونها ايرانى ساكن خارج مثل من و دوستانم ، همانطور كه در انتخابات ثابت شد مطيع رهبرمان هستيم

     
  • نام مستعارنام مستعار
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۵۰

    متوجه وخامت اوضاع نیستید دیگه الان وقت شرط گذاشتن نیست باید هرچه گفتند بگویید چشم تا اندکی وقت بخرید بلکه بتوانید اموال دزدی چهل ساله و تنه لشتان را جابجا کنید. چاره ای ندارید جز اینکه بیخیال ناموس عربی تان بشوید.

     
  • محمدمحمد
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۴۸

    جه حرفهای مسخره ای این مرد میزنه ، اخه مگر انقلاب هم ناموس داره؟ اصلن ناموس یعنی چی؟ این انقلاب مگر به جز بدبختی، عقب ماندگی ، اعتیاد ، بی کاری، فقر ور شکستگی، دزدی ، چپاول اموال عمومی ، فساد گسترده ، خفقان ، پر کردن زندانها ، اعدام و شکنجه و قتل بهترین فرزندان کشور دست اورده دیگری هم داشته؟ فقط اخوندها و حوزه ها را به نوا رساند ولی درعوض تمام دستگاه روحانیت شیعه را به فساد الوده کرد. چیه این قدر دم از این انقلاب میزنی. جمع کن این بساط مسخره را بگذار مردم به طور ازاد یک حکومت برای خودشان انتخاب کنند و از این وضع بغرنج نجات پیدا کنند. چهل سال شکست در همه امور ، بس نیست؟؟ شماها عرضه اداره کشور را ندارید!! کی شیر فهم میشید و دست بر میدارید؟

     
  • گوزم فدای رهبرگوزم فدای رهبر
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۴۶

    جان فدای رهبر
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۴:۵۳
    تو چقدر حقیر و ذلیلی. خودتو فدای این نوکر روسیه و اجنبی چلاق میکنی. به فرموده عمام خمینی: " خیلی خری که عاشق این رهبری"

     
  • نام مستعارنام مستعار
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۴۲

    ناموس تو باید دختران و زنانی باشند که در کشورهای همسایه خودفروشی میکنند

    ناموس تو باید زنانی باشند که در سایه حکومت تو از فقر تن فروشی میکنند

     
  • نام مستعارنام مستعار
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۳۸

    الان لانه حشد شعبی های عراقی کجاس؟!!

     
  • به "زيبا"سخن استعمارزدهبه "زيبا"سخن استعمارزده
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۳۳

    الهى كه تو مثلا ضد استعمار متوهم در دنياى خيالى خودت هم زودتر پيش مرگش بشى كه خودش خداى استعماره.

     
  • چیزی که عوض داره...چیزی که عوض داره...
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۲۶

    گله نداره!! فرمایش آقای خامنه‌ای درست است زیرا کسی که آنرا ندارد نباید هم در مورد آن مذاکره کند ، بلکه اجازه دهند کسانی که ناموس دارند با آمریکا مذاکره کنند! از فرهاد سابق!!

     
  • عراقیعراقی
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۲۲

    احسنت به تو الخامنه ای قائد الشیعیان! ما آماده حرب علیه کفاریم. لبیک!

     
  • زیباسخنزیباسخن
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۲۱

    آفرین خامنه ای. من به عنوان یک بی دین ضداستعمار دست ترا می بوسم.
    مرد بزرگی هستی هر چند که با دیکتاتوری ات چندان دل خوشی ندارم و امیدوارم که یک روز حکومت را به دست خود مردم بسپاری. ولی به هر جهت این جنگ و مبارزه تو علیه استعمار در ذهن مبارزین علیه استعمار و خود استعمارگران خواهد ماند.

     
  • رامینرامین
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۲۰

    وای به روز ملتی که یک اخوند مدافع ناموس اش باشه. باید به حال ان ملت خون گریست.

     
  • به هراتیبه هراتی
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۱۹

    این بیتی که آوردی اصلا مال خیام نیست که عمو. منسوب به خیام است. یعنی یک از کسانی که نوچه خیام بوده سعی در تقلید آن کرده. همان کاری که شما نوچه های غربزده در تقلید از فرنگ می کنید. نه فرنگی هستید نه ایرانی نه افغانی. زاغ آمد راه رفتن کبک را بیاموزد راه رفتن خودش هم فراموشش شد. حالا از اربابانت می خواهی که به ایران حمله بکنند و بزنند و بکوبند. یعنی همان سرنوشتی که بر افغانستان آمد بر سر ایران هم بیاید. خوب از یک نوچه منسوب غربزده بیش از این انتظاری نیست.

     
  • امام شنبهامام شنبه
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۱۵

    مسائل ناموسی ؟! سالهاست که ناموس زنان ودختران حکومت عن - قلابی در عشرتکده های عرب یا در صیغه خانه های قم و مشهد بدون مذاکره بر باد می رود

     
  • به جان فداى على گدابه جان فداى على گدا
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۶:۱۴

    برو بدبخت كه انشاالله هر چه زودتر پيش مرگش بشى. ولى اونى كه فكر كردى ديگران هستند خودتى . اين شگردها ديگه كهنه شده كه "من مخالف صد در صد حكومت بودم و الان خاك پاى خامنه ام چون فهميدم امريكاست كه اينطور و اونطور ميكنه" چون كسى ديگه فريب اين چرنديات تكرارى را نميخوره البته اگر هم از اول كسى از رو سادگى و مشنگى اين حقه بازيها را باور ميكرد و دنباله رو تو و امثال تو ميشد.

     
  • مستعارمستعار
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۵:۵۵

    خامنه ای هم مثل صدام رفته توی یک
    سوراخی( بیت) مخفی شده و مرتب رجز
    خوانی می کنه ، اینکه مردم چی میکشند
    چی میگن ، ظاهرا براش مهم نیست.درس
    مثل رورهای اخر همه جانی ها و دکتاتورها

     
  • نام مستعارنام مستعار
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۵:۵۵

    مگه موجودی ذلیل تر و حقیر تر از خامنه ای هم داریم.

     
  • هراتیهراتی
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۵:۵۰

    تو غره بدان مشو که می می نخوری
    صد لقمه خوری که می غلام است آنرا
    (خیام)
    کشتی انقلاب تو صد ها ترک و شکاف برداشته، مذاکره نکردن تو فقط یکی از آن حماقت ها ست! چیزی به ایران و ایرانی نگذاشتی که مردم نگران مذاکره کردن و یا عدم مذاکره باشند! آمریکا خرشو سواره و احتیاج به مذاکره تو ندارد! التماس مذاکره نکرده و در حد تعارف دیپلماسی بوده است!

     
  • ناموس خامنه ایناموس خامنه ای
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۵:۳۵

    ناموس خامنه ای= کربلا- روسیه- لبنان- یمن- سوریه

     
  • خامنه ای بی ناموسخامنه ای بی ناموس
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۵:۳۴

    خدا لعنت کند خامنه ای را. مذاکره نمیخواد برو بمیر بی شرف ا دستت خلاص شویم. پیر خرفت بوگندو.

     
  • نام مستعارنام مستعار
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۵:۰۷

    آره بابا بی ناموسی چیز خوبی نیست هرچند ولایت بی ناموسان فقیه حتی از سقط جنین شدن (جام زهر) پرهیز می کند خخخخخ

     
  • نام مستعارنام مستعار
    ۰۹ ۰۳ ۱۳۹۸ ۱۴:۵۵

    تو‌مگه ناموس هم داری؟! اگه داشتی که با مسئولیت مرگ پونصد هزار نفر آدم بی گناه تو سوریه شب خوابت نمی برد.

     
  • جان فدای رهبر 
     
     
  •  
     

    خامنه ای جراتشو نداره و گرنه میگفت من خود امام زمانم نعوذبالله
    انشالله با ظهور حضرت مهدی عج حکومت آخوندهای انگلیسی و روسی از بین میره

   این آمار در سایت رادیو فردا درج شده است و موافقین و و مخالفین به ابراز عقیده پرداخته اند 

www.lorabad.com