هیچ منبع مستقلی در کل ایران و بالاخص مناطق لرنشین بخاطر دیکتاتوری جمهوری اسلامی وجود ندارد !!!
« اعلام عدم توانایی در شناسایی علت و عوامل مسمومیت !!!»
رژیمی که میگوید تمام مخالفان کافر ، مرتد و اسراییلی و منافق و امریکایی و استکبار را شناسایی کرده و شکست داده و توطئه ها را در ندفه خفه کرده !!! « حماقت و بیشرمی حد دارد»
چند روز دیگر ۸ مارس روز جهانی زن است و مراسم بسیاری برای زنان خواهیم داشت !
اما؛
یک اخبار واقعی و ستم عینی بر دختران یک جامعه بصورت علنی برای خانه نشین کردن و بچه زاییدن بسبک سنت افت الله های حاکم ، در کشور ستمدیده ایران بوقوع میپیوندد !!
اما عکس العمل اپوزوسیون سرنگونی طلب از مونیخ تا پاریس و از لوس آنجلس تا لندن در حد یک تصادف به عمل میآید .
«« واقعا باید افتخار را قاب گرفت !!!
یدی جدیدی لرستانی

یادمان باشد در چند سال گذشته «« رهبران بالای همین طالبان که اکنون در افغانستان قدرت گرفته روزگاری نچندان دور در خیابان پاسدارن تهران زیر عبای سید علی خامنه ای و چتر پاسداران خونریزش زندگی میکردند »»»!
این آمارها برآمده از گذشتن و رسما اعلام شده از منابع رژیم ساخته که همواره مغلطه و دروغ در اخبار منتظره همواره موج میزند و آمار مسمومیت کودکان بیگناه را از قم و تهران و سراسر ایران و اکنون مسمومیت در چندین مدرسه در شهرستان بروجرد را خودشان اعلام میکنند !!
منابع رسمی رژیم که اعتراف به ناتوانی میکنند !!
سه‌ ماه از موضوع مسمومیت سریالی و پیاپی دانش‌آموزان در ایران، تاکنون دلیل این مسمومیت‌ها به خانواده‌ دانش‌آموزان مسموم‌شده ابلاغ نشده است،مقامات با وقاحت منبع خبرشان ،خانواده های سرگردان هستند که گفته اند «انتشار بویی شبیه بوی نارنگی، سردرد، سرگیجه، سستی و بی‌حسی اعضای بدن، ناتوانی در راه رفتن».
یک پاسدار درکمیسیون بهداشت و درمان مجلس، به سایت «دیده‌بان ایران» گفت: «من نمی‌دانم یعنی ارگان‌های اطلاعاتی ما نمی‌توانند تمام مدارک، قرائن و آنچه به جا مانده را بررسی کنند و به عامل برسند؟ وزیر اطلاعات وارد این پرونده شده، ولی متاسفانه گزارشی به مجلس داده نشده است.»
وقاحت و بیشرمی حدی دارد!!!
منابع رژیم مافیایی میافزاید «یک پاسدار ،معاون سیاسی استاندار لرستان است گفت50 دانش‌آموز دیگر در دبیرستان ‌دخترانه «15 خرداد» بروجرد مسموم شدند.»»
اما واما و اما …
مسمومیت پی در پی دانش‌آموز در مدارس دخترانه در شهرهای مختلف به گمانه‌زنی‌هایی در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی دامن زده مبنی بر اینکه احتمالا نیروهای تندروی طرفدار رژیم جمهوری اسلامی که مخالف تحصیل دختران هستند، این‌کار را انجام می‌دهند.
ضمنا «« رهبران بالای همین طالبان که اکنون در افغانستان قدرت گرفته روزگار در خیابان پاسدارن زیر عبای سید علی خامنه ای و چتر پاسداران خونریزش زندگی میکردند »»»!
اینکه که چرا « اپوزسیون سرنگونی طلب تلاشی برای بردن پرونده این « زیر پا گذاشتن علنی حقوق بشر » تلاش نمیکنند را ،من که نفهمیدم !
ولی واقعا ، چرا به شورای امنیت گزارش نمی‌شود ؟؟؟
فعال حقوق بشر در تبعید
یدی جدیدی لرستانی
برگرفته از صفحه فیس بوک همتبار عزیزمان جناب آقای یدی چدیدی لرستانی برای درج در سایت ؛